Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Erik Carlsson 80 år, Museet lördag 14/3

  1. #1
    Steg 1
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Västsverige
    Inlägg
    1 939

    Erik Carlsson 80 år, Museet lördag 14/3

    Vill här uppmärksamma att det händer lite på Museet i Trollhättan på lördag. Erik Carlsson på taket fyller 80 år och kommer firas där och då. Svenska Saabklubben har sin årstämma där samtidigt denna dag. Jag tänker i alla fall dyka upp på Museet och snoka lite samt kolla på Saabar, med lite tur så har jag med både MonteCarlocabben och TurboS, min Aero 1992 alltså. Vädret bestämmer hur det blir.....

    Kanske kan bli en liten mini-påställningsträff på Lördag runt museet rent utav?

    Har inte sett nån annan tråd om detta, och kanske har hamnat i fel forum, då det inte är en STCS officiell träff, ledsen för detta isåfall. Räknar med att moderatorer flyttar till rätt ställe!
    MEDLEM 7032.

  2. #2
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827

    Re: Erik Carlsson 80 år, Museet lördag 14/3

    Citat Ursprungligen postat av TurboCab
    Vill här uppmärksamma att det händer lite på Museet i Trollhättan på lördag. Erik Carlsson på taket fyller 80 år och kommer firas där och då. Svenska Saabklubben har sin årstämma där samtidigt denna dag. Jag tänker i alla fall dyka upp på Museet och snoka lite samt kolla på Saabar, med lite tur så har jag med både MonteCarlocabben och TurboS, min Aero 1992 alltså. Vädret bestämmer hur det blir.....

    Kanske kan bli en liten mini-påställningsträff på Lördag runt museet rent utav?

    Har inte sett nån annan tråd om detta, och kanske har hamnat i fel forum, då det inte är en STCS officiell träff, ledsen för detta isåfall. Räknar med att moderatorer flyttar till rätt ställe!
    Hej Martin!

    Bra uppmärksammat!

    Jag och Petter skall till museet för att fota och dokumentera för Turbotryckets räkning.
    Vi hade tänkt att ta tåget upp, men vi kanske kan sammåka?

    Mvh Michael
    Michael Törnros. STCS #4827, SSK #5375, SBS #134.
    Saab 9-3 Viggen 1999
    Saab 9-3 Aero V6 SportSedan 2006, Saab 900 s "Aero" -91, Saab 99 cab -72, Saab 900 Turbo -91, Tidigare bilar.

Liknande ämnen

  1. Erik Carlsson "På taket" 85 år den 29 mars!!!!!
    Av montecarlsson i forum Allmänt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-03-22, 12:24
  2. Saab museet!
    Av claren i forum Allmänt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-03-13, 09:25
  3. Saab museet?
    Av claren i forum Allmänt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-26, 15:22
  4. 9-3 Erik Carlsson edition?
    Av Trued i forum Allmänt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 09:31
  5. TV: Antikrunkarna kl 20:00 (SAAB-museet)
    Av TurboAnde i forum Allmänt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 11:25

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •