Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Resultat 101 till 104 av 104

Ämne: Spontanlarm och "SERVICE STÖLDLARM" i SID

  1. #101
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 162
    Citat Ursprungligen postat av jellybear Visa inlägg
    Framförallt finns det en tråd i FAQ som sammanfattar det mesta (läst hela tråden, infon är utspridd i tråden):
    http://forum.saabturboclub.com/showt...-00-med-bilder



    Bra att det löste sig !!
    Och som ni noterat så saknar tråden ovan bilderna...
    Och min önskan kvarstår, har du en defekt siren så vill jag gärna ha den, alt låna det för att kunna komma i mål med att färdigställa FAQ i ämnet.
    Och vad jag förstått så finns 2 varianter, en man kan öppna och en som man för såga upp, jag hade den första varianten i min -00'a dag jag gjorde reparationen som var så lyckad att den fungerat i 7 år om jag inte räknat fel.
    Har DU som läser en defekt siren, hör av dig!!
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  2. #102
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2008
    Ort
    Klippan
    Inlägg
    88
    Medlem#
    10575
    Hej Herman

    Ska till skroten en dag ska se om jag hittar nån siren brukar kosta ett par tior här nere

  3. #103
    Sugmotor
    Reg.datum
    feb 2013
    Ort
    Holmsund
    Inlägg
    89
    Citat Ursprungligen postat av HeRmAN Visa inlägg
    Bra att det löste sig !!
    Och som ni noterat så saknar tråden ovan bilderna...
    Och min önskan kvarstår, har du en defekt siren så vill jag gärna ha den, alt låna det för att kunna komma i mål med att färdigställa FAQ i ämnet.
    Och vad jag förstått så finns 2 varianter, en man kan öppna och en som man för såga upp, jag hade den första varianten i min -00'a dag jag gjorde reparationen som var så lyckad att den fungerat i 7 år om jag inte räknat fel.
    Har DU som läser en defekt siren, hör av dig!!
    Jag har en vad jag tror är en defekt siren liggandes. Bytte en i morsans bil men blev ingen skillnad så kan vara så att båda är dålig.

    Men tyvärr så bor jag ju i Umeå så är en bit bort.
    Saab 9-5 Aero -02

  4. #104
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 162
    Hej

    Vore lysande om ni bidrar till detta, och visst kan jag hjälpa till med porto och ett par tior om ni inte har "stadd ekonomi", brukar ju finnas vadderade påsar med porto på Ica och Konsum för B-post som är ganska billigt och det borde funka bra.
    Har jag tur får jag en av varje variant men det visar sig.
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •