Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

  1. #1

    Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    Ja finns det någon här inne som har en sådan, eller vet vad för adapter man behöver för att få org. knapparna att funka till denna?
    Bilen är av -99års modell.

    Har sökt på alla sidor m.m jag kan komma på,men inte hittat till den..
    Så om någon vet vad det kan vara för artikelnummer och vad en sån kan kosta s vore det snällt om ni ville skriva det.

    Tack
    Mvh

  2. #2

    Re: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    jag köpte min stereo hos en billjudshandlare här i min närhet. Han ringde upp någon kille som "antagligen någon på kenwood" så fick jag hem en adapter. Funkade klockrent mot mina rattknappar.

  3. #3

    Re: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    Citat Ursprungligen postat av TobbeSam
    jag köpte min stereo hos en billjudshandlare här i min närhet. Han ringde upp någon kille som "antagligen någon på kenwood" så fick jag hem en adapter. Funkade klockrent mot mina rattknappar.
    Okok..kostade en sån?

  4. #4

    Re: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    Citat Ursprungligen postat av TT-95
    Citat Ursprungligen postat av TobbeSam
    jag köpte min stereo hos en billjudshandlare här i min närhet. Han ringde upp någon kille som "antagligen någon på kenwood" så fick jag hem en adapter. Funkade klockrent mot mina rattknappar.
    Okok..kostade en sån?
    dom är rätt dyr runt 1000:- har jag för mig jag fick betala. Vet dock inte exakt pris eftersom jag har rabatt, och vet inte vart jag har gjort av kvittot heller

  5. #5

    Re: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    Citat Ursprungligen postat av TobbeSam
    Citat Ursprungligen postat av TT-95
    Okok..kostade en sån?
    dom är rätt dyr runt 1000:- har jag för mig jag fick betala. Vet dock inte exakt pris eftersom jag har rabatt, och vet inte vart jag har gjort av kvittot heller
    aha..ja de va endel pengar det..jo jag har oxå endel rabatt,men om de kostar runt 1000:- ut till kund så vet jag va det hamnar på iaf. Tack.

  6. #6

    Re: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    Citat Ursprungligen postat av TT-95
    Citat Ursprungligen postat av TobbeSam

    dom är rätt dyr runt 1000:- har jag för mig jag fick betala. Vet dock inte exakt pris eftersom jag har rabatt, och vet inte vart jag har gjort av kvittot heller
    aha..ja de va endel pengar det..jo jag har oxå endel rabatt,men om de kostar runt 1000:- ut till kund så vet jag va det hamnar på iaf. Tack.
    jo dom är ju dyra men lätt värd pengarna iom att man kan använda rattstyrningen igen varsgo

  7. #7

    Re: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    Citat Ursprungligen postat av TobbeSam
    Citat Ursprungligen postat av TT-95

    aha..ja de va endel pengar det..jo jag har oxå endel rabatt,men om de kostar runt 1000:- ut till kund så vet jag va det hamnar på iaf. Tack.
    jo dom är ju dyra men lätt värd pengarna iom att man kan använda rattstyrningen igen varsgo
    Jo, det är himla gött med rattstyrningen. Efter att man nu har haft det i bilen så undrar man j om man någonsin vill byta till en bil utan det..haha.

    Men hur och vart koppla du in den? jag har inte redigt satt mej in hur allt funkar på dessa 9-5or än då jag bara haft bilen i 2veckor..hehe

  8. #8

    Re: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    Citat Ursprungligen postat av TT-95
    Citat Ursprungligen postat av TobbeSam

    jo dom är ju dyra men lätt värd pengarna iom att man kan använda rattstyrningen igen varsgo
    Jo, det är himla gött med rattstyrningen. Efter att man nu har haft det i bilen så undrar man j om man någonsin vill byta till en bil utan det..haha.

    Men hur och vart koppla du in den? jag har inte redigt satt mej in hur allt funkar på dessa 9-5or än då jag bara haft bilen i 2veckor..hehe
    det är en liten dosa eller ja inte så liten heller trodde han skämta när jag fick den i näven. men iaf så pulade jag in den åt vänster i radio hålet. är för")%# trångt. Men det går att få plats med alltihopa där. Alternativt är ju att dunka in den åt höger där det finns lite mer plats med jag behöver det utrymmet för annat så därför min placering av lådan till vänster.

  9. #9

    Re: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    Tack för infon. Ska se vad min kontakt kan ge mej för priser m.m..Men nu vet jag hur det funkar och så iaf.
    Om du skulle hitta kvittot får du gärna skriva ner vad för nummer det är från Kenwood på den där boxen m.m..
    Tack igen.

  10. #10
    Sugmotor
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    torsby
    Inlägg
    44

    Re: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    tjena !jag fick tag på en interface för rattstyrning .. caw-ken sa2 heter min, till en dnx 7200. ring till backes ljudbyggeri så får du tag på ett garanterat.. jag gav ca 860 kr för mitt och det funkar kanon ..mvh staffan

  11. #11

    Re: Rattstyrning 9-5a till Kenwood DDX 7025

    Citat Ursprungligen postat av walden
    tjena !jag fick tag på en interface för rattstyrning .. caw-ken sa2 heter min, till en dnx 7200. ring till backes ljudbyggeri så får du tag på ett garanterat.. jag gav ca 860 kr för mitt och det funkar kanon ..mvh staffan
    Ok
    Det kanske är samma till mina då? Men då vet jag iaf. vad den kanske kan heta.

Liknande ämnen

  1. Kenwood KDC 7025
    Av MR_M i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 16:52
  2. ni som har kenwood ddx 7025
    Av VIGGEN_Tobbe i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-09-22, 17:00
  3. Någon som har Kenwood DDX-7025 Dvd i sin 9-3
    Av WoX i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2005-01-02, 14:40

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •