undrar om det är samma elsystem till sprut och om det är apc på en 900s som på en full turbo 16 1988-1993
undrar om det är samma elsystem till sprut och om det är apc på en 900s som på en full turbo 16 1988-1993
Tjena!
för att få fulltryck ur din ltt,så behövs
*En standard og900 IC
*Ett bränslechipp
*APC system
H/David
ok håller på med en 99 o jag har apc system på den o är ute efter elsystemet till sprutet så då borde jag kunna ta från en ltt för apc är väl separat
Apc:n är separat så de ska funka.. Monterade apc på min gamla S:are å den gick som en fulltryckare efter de iafok håller på med en 99 o jag har apc system på den o är ute efter elsystemet till sprutet så då borde jag kunna ta från en ltt för apc är väl separat
//Johan
Åker numera Nissan men snart Saab igen
vad bra tack för snabba svar då är det bara att handla nu då
Lånar tråden något då vi ändå pratar om laddtryck. Hur mkt (bar, ungefär) är tryckvakten inställd på på en std og 900 T16 -87?
mvh.
Återigen Aero ägare i form av 9k!
Saab 96 V4
Rallyåkning med VW
tror de är 1bar.. men är inte helt hundra på de.. kanske nån anna som vet.
//Johan
Åker numera Nissan men snart Saab igen
Tycker inte ni att det är för mkt jobb att meka på ett apc system på en ltt?
Är det inte lättare att köra med pysventil?
Hur många olika bränslechipp finns det?
Mycket jobb? Inte i förhållande till riskerna och det är inte mycket jobb att skruva dit lite elektronik.
J.K Nilsson
Det är inte lätt att vara ett pucko...