tjao
kommer snart inhandla mig en 95a och tänkte trimma lite i vinter till 400-450hk men hur e det på och köra på orginal grenrör?
vill de ska se så orginal ut som möjlligt slippa klabb med bes och dylikt!
mvh
tjao
kommer snart inhandla mig en 95a och tänkte trimma lite i vinter till 400-450hk men hur e det på och köra på orginal grenrör?
vill de ska se så orginal ut som möjlligt slippa klabb med bes och dylikt!
mvh
Det ska gå bra, inte optimalt men fullt möjligt!Ursprungligen postat av turbo_joel
Välkommen tillbaka
mvh Johan
Brumbilar(og9-5 Vector SS 2.3T & og9-5 Aero SC 2.3T & Volvo S60 T8 Polestar)
Gröna Faran gjorde en gång i tiden - 11,15@218km/h strippen - 100-200km/h@5.816s gatan
Att bygga växellådor är ren o skär njutning!
[quote=Johan H]Det ska gå bra, inte optimalt men fullt möjligt!Ursprungligen postat av "turbo_joel":1ecr31uy
Välkommen tillbaka
mvh Johan[/quote:1ecr31uy]
jupps men ser ju vissa som har precis paser 400a utan xrör jaja detta ska bli kul ska bara inhandla en bil först;p men men det kommer snart
tackar tackar
mvh
Ligger väl i de trakterna med min 9-3:a och standard grenrör.
Tobias321 bromsade väl 507hk. Är osäker på om han har kvar det nu med 590hk.
Älskad utav många hatad av desto fler
bästa ET 12,18 högstaslutfart 204 kmh
http://www.garaget.org/?car=56564
Ursprungligen postat av tobias321
ja då får man he det ett försök
tobias321 det ser väldigt orginal ut det