Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Uppgradera stereon OG9-3

  1. #21
    Steg 1
    Reg.datum
    nov 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 241
    Medlem#
    7499
    Bästa är väl att lägga på asfaltsmatta på all plåt. Gjorde så på min och skillnaden blev grym.

    Att ljuddämpa är ett _MÅSTE_. Är ju att slöas pengar på högtalare annars, som Pumba påpekar.

  2. #22
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2008
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    66
    Okej, får bli det då Men man måste väl inte täcka all plåt, hört att det räcker med 5-6 stycken på varje dörr?

    Angående att driva 6*9orna och basen på ett fyrkanalssteg va för att jag ville slippa undan lite billigare Men får väl hitta ett hatthyllepaket och sen köpa en bas med ett monoblock. men då måste man dra dubbla lågnivå och dubbla strömkablar, eller finns det ngn lösning på det? frågan är om man pallar det

  3. #23
    Sugmotor
    Reg.datum
    feb 2007
    Inlägg
    53
    Citat Ursprungligen postat av Nyren
    Okej, får bli det då Men man måste väl inte täcka all plåt, hört att det räcker med 5-6 stycken på varje dörr?

    Angående att driva 6*9orna och basen på ett fyrkanalssteg va för att jag ville slippa undan lite billigare Men får väl hitta ett hatthyllepaket och sen köpa en bas med ett monoblock. men då måste man dra dubbla lågnivå och dubbla strömkablar, eller finns det ngn lösning på det? frågan är om man pallar det
    strömkabeln kan du ju dela på, eller koppla vidare från det första steget, men dubbla lågnivå är ju inte så jobbigt, bara att dra båda samtidigt och skita i att använda den ena tills du har sakerna

  4. #24
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2008
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    66
    Okej det lät ju bra med strömkablen, men hur blir det med lågnivå kablarna då, backes adapter ger väl bara en lågivåutgång?

  5. #25
    Sugmotor
    Reg.datum
    feb 2007
    Inlägg
    53
    jag har för mig att man ska få 2 utgångar från den, jag hittar inte på backes sen de har gjort om sidan, så jag kan inte lova något, men jag är rätt säker på det.

    annars kan du bara dela på kabeln med en vanlig RCA-splitter

Liknande ämnen

  1. Uppgradera stereon...
    Av Red Devil i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-09-21, 13:45
  2. Uppgradera stereon i 9-3SC -06
    Av Hannnes i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-15, 19:31
  3. Uppgradera stereon AS2-AS3 9-5 Aero -00
    Av Delerium i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-01, 00:47
  4. Uppgradera AS2 stereon
    Av Gothmog II i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 10:23
  5. Uppgradera 300-stereon i 9-3ss
    Av Silverpilen i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 16:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •