Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Hej nån som köpt från justforsaab

  1. #1

    Hej nån som köpt från justforsaab

    Hej jo så som jag undrar i ämnet så undrar jag om nån köpt saker därifrån har nämligen lite funderingar på att köpa aero sidokjolarna därifrån.. Eller har ni andra förslag vart jag kan få tag i det lite billiagare

    Mvh Lars

  2. #2
    Steg 3 Pelles avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 557
    Medlem#
    4936
    Vet inte till vilken modell du skall köpa kjolar till men spontant låter det som att gå över ån efter vatten att beställa orginaldelarfrån USA till en Saab. Om justforsaabs.com inte är väldigt billiga på delarna så blir det troligen billigare att köpa hos en svenska Saab Åf eller kolla på www.sdcc.se (Saabs egen demontering) alternativt beg marknaden här på forumet.

    Jag har ingen erfarenhet av företaget i sig.

  3. #3
    Steg 5 miohs avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Inlägg
    5 941
    Medlem#
    Dolt
    Precis som Pelle vet jag inte vilken modell det handlar om men gäller det nyare bilmodeller än og900 eller 9000 så är SDCC oftast ett riktigt bra val. Är det till en og900 så nog pryltorget här på STCS bättre. Såg en annons senast förra veckan tror jag.
    How to become immortal: Read this signature tomorrow and follow its advice.

  4. #4
    Det är en ng9-3 04a så det finns ju inga eftermarknads saker som jag märkt mer än ettpar fråntar och nån läpp

  5. #5
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    95
    Väldigt billiga priser till SS aero kjolpaket iaf...har du kollat med frakt osv?Är också intresserad att beställa aero kjolpaket...dollar får man inte mycket för nu förtiden
    Saab 9-3 SC

  6. #6
    Helt original
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    730
    deras hemsida verkar inte fungera, har inte varit uppe på ett bra tag, elelr kollar jag fel?
    Någon som kan länka?
    Bilen: Saab 9000 CD 2.3T på garaget: http://www.garaget.org/?car=152851

  7. #7
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    95
    Saab 9-3 SC

  8. #8
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2005
    Ort
    Borlänge
    Inlägg
    94
    Kollade själv på denna sida för att handla. Frakten blev dock "svindyr"! (834$ för ett aero kjolpaket med UPS) Lägg sedan till moms å tull-avgift så har du just köpt svindyra grejer. Kolla in partsforsaabs.com eller bildelsbasen samt din lokala saabverkstad.
    Saab 9-3ss 1.8t ARC -03 (going 4 more)

  9. #9
    oj då blev lite väl dyrt lika som att handla hos saab handlarn här... varför kommer det inga eftermarknads grejjer till dom

  10. #10
    Steg 2
    Reg.datum
    maj 2004
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    2 017
    Gone country....

  11. #11
    Anledningen till att det inte kommer några eftermarknads saker till en så ny bil är att den är helbilsgodkänd. Det innebär massa krongliga reglr för att göra eftermarknads saker. Det finns naturligtvis dom som gör saker men det är inte helt godkänt än vad jag vet. Sen ska det vara i ABS plast som är mycket bökigare att gjuta i än vad glasfiber är.
    Nissan Skyline GTS-T - 96, SAAB finns på inköpslistan igen

Liknande ämnen

  1. Någon som köpt TECH2 från Ebay?
    Av sOFFe i forum Motor- och trafikrelaterat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-12-29, 23:46
  2. Har någon köpt Turbo från ATP i USA?
    Av Trued i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-03-13, 21:10
  3. Någon som köpt från RP glasfiberdelar
    Av Dave79 i forum Allmänt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-02-23, 20:52
  4. Alupanel från SDCC. Nån som köpt?
    Av CokeMan i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2004-11-18, 11:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •