Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: multirem

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2004
    Ort
    Kristianstad, Skåne
    Inlägg
    439

    multirem

    Tja
    Undrar om det finns någon som bor i Värnamo med omnejd som har en multirem till min Talladega -89 att låna ut/sälja till mig redan ikväll?
    Skiten är nästan av och vi skall till Stockholm. Står nu (med bärgningsbilens hjälp) vid Mekonomen i Värnamo och om det finns en snäll själ som har en liggandes som kan tänka sig att köra till mig med remmen och verktyg. Har ingenting och mekonomen öppnar inte förräns imorgon. Hade varit skönt att slippa vänta och bara kunnat dra hem till Stockholm. Jag pröjsar naturligtvis för remmen och soppan om det behövs.
    Ring mig på 0707-129 829. Jag svarar OMGÅENDE!!!
    Hoppas ngn finns i närheten och kan ställa upp för en stcs:are i NÖD!

    Tack på förhand.
    Johan
    Varför kör just JAG Talladega?
    Enkelt; Finns inte så många, black is beautiful och den går som bara faaan (den är ju chippad av chipsmats)!!!

  2. #2

    Re: multirem

    Citat Ursprungligen postat av putte65
    Tja
    Undrar om det finns någon som bor i Värnamo med omnejd som har en multirem till min Talladega -89 att låna ut/sälja till mig redan ikväll?
    Skiten är nästan av och vi skall till Stockholm. Står nu (med bärgningsbilens hjälp) vid Mekonomen i Värnamo och om det finns en snäll själ som har en liggandes som kan tänka sig att köra till mig med remmen och verktyg. Har ingenting och mekonomen öppnar inte förräns imorgon. Hade varit skönt att slippa vänta och bara kunnat dra hem till Stockholm. Jag pröjsar naturligtvis för remmen och soppan om det behövs.
    Ring mig på 0707-129 829. Jag svarar OMGÅENDE!!!
    Hoppas ngn finns i närheten och kan ställa upp för en stcs:are i NÖD!

    Tack på förhand.
    Johan
    Tack Magnus för att du skrev detta åt mig.

    Nu är vi dock hemma efter detta lilla äventyr
    Och bilen fungerar med.
    Kör:
    Fin bilen: SAAB 9-5 Aero Kombi -04 250hk
    Slit & Släng bil: SAAB 9000 2.3i -93 149hk
    Buset: SAAB 9000 Talladega -89 ca 320hk

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2004
    Ort
    Kristianstad, Skåne
    Inlägg
    439

    Re: multirem

    Citat Ursprungligen postat av myztiCal
    Citat Ursprungligen postat av putte65
    Tja
    Undrar om det finns någon som bor i Värnamo med omnejd som har en multirem till min Talladega -89 att låna ut/sälja till mig redan ikväll?
    Skiten är nästan av och vi skall till Stockholm. Står nu (med bärgningsbilens hjälp) vid Mekonomen i Värnamo och om det finns en snäll själ som har en liggandes som kan tänka sig att köra till mig med remmen och verktyg. Har ingenting och mekonomen öppnar inte förräns imorgon. Hade varit skönt att slippa vänta och bara kunnat dra hem till Stockholm. Jag pröjsar naturligtvis för remmen och soppan om det behövs.
    Ring mig på 0707-129 829. Jag svarar OMGÅENDE!!!
    Hoppas ngn finns i närheten och kan ställa upp för en stcs:are i NÖD!

    Tack på förhand.
    Johan
    Tack Magnus för att du skrev detta åt mig.

    Nu är vi dock hemma efter detta lilla äventyr
    Och bilen fungerar med.
    Tack, mannen
    Fan vad jag saknar min Talla lite. Hoppas att det löser sig med det vi snackade om. Ring bara, du och anna är alltid välkomna

    mvh
    Varför kör just JAG Talladega?
    Enkelt; Finns inte så många, black is beautiful och den går som bara faaan (den är ju chippad av chipsmats)!!!

Liknande ämnen

  1. Vad för multirem?
    Av MrJo i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 10:48
  2. Multirem
    Av Wroom i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 22:13

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •