Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Aux-in på 9-3 -08

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    dec 2005
    Ort
    Pilgrimstad/Jämtland
    Inlägg
    55

    Aux-in på 9-3 -08

    Är det någon som vet om det går att få en aux-in via baksidan på stereon på en -08a (SS 150) som på tidigare årsmodeller. Frontuttaget är väl bra, men jag gillar inte att ha kablar hängande över instrumentpanelen... Annars får jag väl köra med Ericssons FM sändare, någon som testat om den funkar bra?

    Hälsningar Hans
    Saab 9-3 SC Vector Active TTiD -08
    Saab 9-5 SC Vector -02 Nordic Steg1 *SÅLD*

  2. #2
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2008
    Ort
    Nykvarn
    Inlägg
    44
    Saab har ett orginal tillägg som kopplas in på backsidan av stereon och sen dras i mittkonsolen till mitfacket där ingången finns, kostar iof 5000 att få gjort har jag för mig.
    Saab 9-3 SC 06 1.8T 215hk
    Steg 1 BSR.

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Härryda
    Inlägg
    290
    Citat Ursprungligen postat av Sharky©
    Saab har ett orginal tillägg som kopplas in på backsidan av stereon och sen dras i mittkonsolen till mitfacket där ingången finns, kostar iof 5000 att få gjort har jag för mig.
    5000:-!
    Jag har i och försig en -04.
    Men kabeln kostade runt 350:- och tror det ligger på 500:- att få den "ingift" med bilen. Men kanske annat prispå -08
    Mvh Fredrik Olsson

  4. #4
    Kollade med Saab i Växjö, de skulle ha runt 1000:- för att fixa allt. Visst, du kan dra kablarna själv, men iaf på min(ss 150 -03) så måste man aktivera AUX på stereon.
    //Håkan
    Saab 9-3 2,0t Vector -03

  5. #5
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2008
    Ort
    Nykvarn
    Inlägg
    44
    Rättels kolla på kvittot från när jag köpte bilen och det låg på 2000kr med montering, blir väll dyrare ju närmre Stockholm man kommer, jag köpte den i kungens kurva.
    Saab 9-3 SC 06 1.8T 215hk
    Steg 1 BSR.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •