Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: As2/As3?

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    mar 2008
    Inlägg
    14

    As2/As3?

    Nyfiken på om min orginal stereo är as2 eller as3, skiljer dom sig på antalet högtalare eller är det bara mellan as1 ?
    Har 2 ovan instrument panelen + center, båda framdörrarna och båda bakdörrarna sammt 2st i hatthyllan. går det att se på så sett eller måste jag rycka ut stereon och kolla bakom ?

    Tack för svar.
    Saab 9-5 98 2.0T 192hk Import.

  2. #2
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 888
    Eftersom mitt sjätte sinne säger mig att du talar om en 9-5 -98 länkar jag som vanligt då till Göran Larssons förträffliga site:
    http://www.mitt-eget.com/saab/faq_audio.shtml
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    mar 2008
    Inlägg
    14
    du är Vass

    kikar lite till där och har man 9 högtalare så verkar de vara AS3 jag har så de låter gött. Tack för tipset.
    Saab 9-5 98 2.0T 192hk Import.

  4. #4
    Sugmotor
    Reg.datum
    dec 2004
    Ort
    Majorna, Göteborg
    Inlägg
    11
    Då kommer jag med en liknande fråga, ur ser jag skillnad på en AS2 och en AS3 på en og9-3 cab??? d e riktigt bra ljud i bilen, 6st högtalare. står det någon stanns va d e för stereo? detta e min första saab på några år, senaste saaben va en 900 T16 88b, å där finns liksom inte AS alls :P Har vart å horat lite me volvo senaste tiden...... men man kommer ju alltid tillbaka till d bästa...
    Saab 900T16 88b
    Topp: 215km/h
    0-100 9.2s
    USA imp.89

  5. #5
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Märsta
    Inlägg
    150
    Citat Ursprungligen postat av Paven
    Då kommer jag med en liknande fråga, ur ser jag skillnad på en AS2 och en AS3 på en og9-3 cab??? d e riktigt bra ljud i bilen, 6st högtalare. står det någon stanns va d e för stereo? detta e min första saab på några år, senaste saaben va en 900 T16 88b, å där finns liksom inte AS alls :P Har vart å horat lite me volvo senaste tiden...... men man kommer ju alltid tillbaka till d bästa...
    Har du högtalare i dörrarna så har du AS3! (Gäller og93 och ng900)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •