Sidan 2 av 13 FörstaFörsta 123412 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 253

Ämne: Eftersnack STCS@Ring Knutstorp 12/4 2008

  1. #21
    Steg 1
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 655
    blir så ledsen.
    tog kort på alla som körde familjekörningen för att kunna lägga upp ifall någon ville ha, så har ALLA blivit koniga. hjälper inte man har fin kamera om man e talanglös bakom den
    fick en bra bild påvägen hem iaf.

    http://www.garaget.org/?car=59527&image=813966
    Volvo V60 D4 Awd R-design 2013
    Saab 9-5 kombi 2001 400hk Maptun

  2. #22
    Helt original
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    816
    Kanonträff för en debutant hehe ...

    lite seg väntan emellan åt men som sagt det är inte lätt att planera då det är så förbaskeligen många bilar i stcs varje gång
    "Född i kvarnkurvan på Kinnekulle Ring
    #7277 Saab 9-3 Aero Coupe -01

  3. #23
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Limmared (Borås)
    Inlägg
    280
    Medlem#
    4655
    Riktig kanon träff. Jag har lte bilder, men jag vet inte hur man lägger upp dom här på forumet?

  4. #24
    Moderator
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    6 855
    Medlem#
    4458
    Du lägger först upp själva bilden på en server någonstans. Har man ingen egen eller känner till någonstan där man kan få lägga, så kan man använda "geting.se". Där får man t.o.m länken som skall klistras in på forumet.
    9³ SS -05, Steg 4 Biopower. Såld.
    Projekttråd: Hot Chilli Project

  5. #25
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Limmared (Borås)
    Inlägg
    280
    Medlem#
    4655
    nuhar jag upploadat massa bilder på geting, men nu då? hur får jag in bilderna hit?

    Jag är kass på datorer sorry

  6. #26
    Helt original Kippys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Södra Skåne
    Inlägg
    592
    Första gången för oss med! Tyckte det var riktigt lyckat faktiskt, i början va det rörigt som fan o efter 6 timmars väntan fick vi våra första 4 minuter... det kändes relativt B, men när man på slutet väl fick köra lite så glömdes allt det negativa bort!

    Bra jobbat STCS, hoppas på MKT filmer o bilder

  7. #27
    Steg 3
    Reg.datum
    feb 2005
    Ort
    Södra Sverige
    Inlägg
    3 280
    Citat Ursprungligen postat av SAAB 93 GRIPEN
    nuhar jag upploadat massa bilder på geting, men nu då? hur får jag in bilderna hit?

    Jag är kass på datorer sorry

    du får klippa och klistra länken från varje bild in i ditt inlägg, bästa är om du använder länken där det står "BBCode, för forum: " så får du automatiskt thumbnails.

  8. #28
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Limmared (Borås)
    Inlägg
    280
    Medlem#
    4655
    jag får inga länkar av geting. Laddar upp bilder i geting sen får jag inget tillbaka.

  9. #29
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    3 752
    Eftersom man e rett duktig på att klaga så måste jag ju säga att det funkade mycket bra idag från crews sida så dom måste ha lite credit för förbättringar o smidighet som gjorts, BRA KEEP IT UP!!


    Vädre var ju trevligt tillslut, 201m burnout var det för min del med lånade RACESTUFF slicks, har aldrig kört sånna innan så man hade väldigt lite koll.

    Kunde knappt slå loss båda slicksen i burnouten så jag får nog fan ha tag på en difbroms framöver.

    Mycket folk, en del gamla bekanta man inte sett på träffarna med som MrTurbo.

    Nu vill vi se lite bilder o mer storrys från dagen.
    I live my life one gearbox at the time and for that gearbox or less I´m free!!
    En sexväxlad+back(sju-växlad) SAAB 9000 TURBO

  10. #30
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    3 752
    Citat Ursprungligen postat av SAAB 93 GRIPEN
    jag får inga länkar av geting. Laddar upp bilder i geting sen får jag inget tillbaka.
    Inget strul med filmnamen, som mellanslag eller konstiga tecken eller å, ä, ö??
    I live my life one gearbox at the time and for that gearbox or less I´m free!!
    En sexväxlad+back(sju-växlad) SAAB 9000 TURBO

  11. #31
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Limmared (Borås)
    Inlägg
    280
    Medlem#
    4655
    Nä. Jag väljer bläddra och trycker upload. Sen tar det 6 sekunder och upload fältet blir tomt och sen händer inget mer. konstigt

  12. #32
    Steg 1
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 655
    Citat Ursprungligen postat av SAAB 93 GRIPEN
    Nä. Jag väljer bläddra och trycker upload. Sen tar det 6 sekunder och upload fältet blir tomt och sen händer inget mer. konstigt
    över 2mb?
    Volvo V60 D4 Awd R-design 2013
    Saab 9-5 kombi 2001 400hk Maptun

  13. #33
    Steg 3
    Reg.datum
    feb 2005
    Ort
    Södra Sverige
    Inlägg
    3 280
    Citat Ursprungligen postat av SAAB 93 GRIPEN
    Nä. Jag väljer bläddra och trycker upload. Sen tar det 6 sekunder och upload fältet blir tomt och sen händer inget mer. konstigt

    Maila över dem till mig så kan jag se om jag kan resiza dem så de får plats på min klena webspace (10mb)

    johan.kumpula@telia.com

  14. #34
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Limmared (Borås)
    Inlägg
    280
    Medlem#
    4655
    http://www.geting.se/viewimage.php?imag ... 041233.JPG

    Det var storleken, kommer mer bilder.Tack för tålamodet

  15. #35
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2004
    Ort
    Vettet (Helsingborg)
    Inlägg
    2 121
    Medlem#
    6101
    Tack för en underbar dag...Såg lite mörkt ut i går kväll med snö och elände, men det löste sig lagom till bankörningarna.
    Medlidande till dom som åkte av, eller på något annat sätt fick strul på sina bilar, men det är sånt som händer.

    Tyckte att det kändes som det gick betydligt smidigare än andra "först-på-säsongen-träffar". Kanske har att göra med att det var något mindre bilar än vanligt, men huvudsakligen kanske för att planeringen var bättre och det fanns många i racecrew.

    Än en gång...TUSEN TACK ALLA!!
    Målet med resan är just.....Resan
    9³SC M-08. Gamla bilen http://www.garaget.org/?car=17692

  16. #36
    Steg 4
    Reg.datum
    aug 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 043
    Medlem#
    4869
    Vilken höjdardag! Det började ju lite oroligt när man vaknade i tältsängen hemma hos "sportsedan" (tack igen!) och hörde regnet smattra mot fönsterblecket. Än värre blev det ju när vi hade kommit iväg och regnet övergick i snöblandat. Nåväl, allteftersom vi kom närmare Knutstorp så avtog regnet för att till slut upphöra helt.

    Väl på plats efter välkomsttalet så blev det biltvätt. Jag troddet det skulle bli kö till vattenslangen men av vad jag såg så var det bara jag, PerfectPolishPatrik och en og900 som satsade på blänk. Märkligt

    Får även tacka tornros och grabbarna för sällskapet vid ätandet av varmkorv med bröd, utan bröd

    Kan meddela att SS'en gick mycket fint på banpremiären. Det känns verkligen att det är en helt annan bil än min gamla ng900. Familjekörningen avlöpte relativt smärtfritt när man väl kom ut på banan, förutom såskoppen framför

    Vid första banpasset så blev det Segfirre-fight. V6-cabben gick oväntat bra..

    Det bjöds även på familje-åk i V6-cabben och ett andra banpass. Det kommer video från samtliga av dessa körningar. Hade en segfirremonterad kamera på nackstödet i min bil och filmen kommer när mort och roijer får tummen ur. Vilket säkert kan dröja. Som vanligt

    Vill passa på att tacka alla ansvariga och racecrew för en mycket, mycket lyckad träff. Nya upplägget utan lunchavbrott, en banköringsklass och bättre tempo fungerar mycket bra!
    1988 9000 turbo: En magentabrun räddningshistoria
    1993 900 TurboS cab - Rullande renovering utan projekttråd
    2022 Mini Cooper SE - Pendlarbil med sladd

  17. #37
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 124
    http://gallery.mac.com/sonestad

    Där har ni mina bilder... Under Knutstorp Ring då

  18. #38
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Limmared (Borås)
    Inlägg
    280
    Medlem#
    4655

















  19. #39
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2003
    Ort
    Vetlanda
    Inlägg
    38
    Hej!
    Lyckad träff idag, första gången jag var på en bilträff tyckte detta var skitkul

    Men blev väldigt förbannad när det tog så lång tid innan någon gick fram till den killen som körde ut...Verkade som ingen av funktionärna visste vad de skulle göra + att ambulanspersonalen fanns ca 100m därifrån o ingen skyndade till platsen.
    Skärpning!

    Mvh Emelie
    VARFÖR ÅKA SAKTA NÄR MAN KAN ÅKA FORT
    http://www.garaget.org/?car=50468

  20. #40
    Steg 6
    Reg.datum
    maj 2003
    Ort
    Vetlanda
    Inlägg
    6 571
    Ingen som vet vem som körde, alt har fler bilder?

    Vill gärna se..

    Mvh
    9-3 Viggen Cab, 9-3 TurboX -08, 900 2.3T Slime -95

Liknande ämnen

  1. Eftersnack/bilder/filmer Ring Knutstorp 2012
    Av SirMacke i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 126
    Senaste inlägg: 2012-04-26, 23:35
  2. Eftersnack STCS Ring Knutstorp 18/4 2009
    Av AxlSam i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 81
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 11:38
  3. Inför STCS Ring Knutstorp 18/4 2009
    Av znorc i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 110
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 18:50
  4. Inför STCS@Ring Knutstorp 12/4 2008
    Av axelsson i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 176
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 05:12
  5. Eftersnack: STCS @ knutstorp 2007-04-21
    Av 9-3 Mike i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 219
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 15:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •