Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: PPC BSR

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    feb 2004
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    120

    PPC BSR

    Hej!

    Har en fråga!
    Jag har en ppc box till min förra bil, kan man använda den till en annan bil? Är den gift med min gamla bil? eller går det skilja?
    Tacksam för svar!

    Mvh Malin

  2. #2
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 873
    Citat Ursprungligen postat av [url=http://sv.bsr.se/products/ppc/
    BSR[/url]]- PPC® "gifter sig" med den bil som den först programmeras med.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    30
    Det där funderar jag också på.

    Vad jag förstår så betalar man ju ganska mycket pengar för boxen och inte fullt lika mycket för programvaran. Enligt BSR så kunde man uppgradera till andra trimsteg för 1500 riksdaler eller liknande bara man har hårdvaran. Där uppdaterar man ju bara via nätet i så fall.

    Kan ju vara intressant att kolla med BSR om det går att skilja boxen från bilen till en kostnad som är lägre än de nästan 8000:- som de tar för den.

    Kolla med BSR's onlinesupport. De människorna som sitter och svarar på förfrågningar från hemsidan har varit fantastiskt servicevänliga när jag har talat med dem.

  4. #4
    Helt original
    Reg.datum
    jul 2005
    Ort
    Löddeköpinge
    Inlägg
    735
    Citat Ursprungligen postat av LM
    Citat Ursprungligen postat av [url=http://sv.bsr.se/products/ppc/
    BSR[/url]]- PPC® "gifter sig" med den bil som den först programmeras med.
    Jo är klart den gifter sig med bilen men eftersom att man får 1000:- för sin gamla PPC om man köper en ny PPC till annan bil så borde de ju gå att låsa upp dem. Men lär ju bara va BSR som har den mjukvaran!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •