Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: en liten fråga USA Blinkers og93-01

  1. #1

    en liten fråga USA Blinkers og93-01

    Köpte mej ett par usa blinkers till min 93a 01a. Men fråga lyder är de bara att koppla in dem? de va me lampor & hållare

    Tack!

  2. #2
    Steg 3
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    3 057
    Du måste dra fram någon matning till de kontakterna så kan du få dem att lysa konstant eller hur du nu vill ha det!

    Kan vara enkelt att koppla dem på dimljuset.

    /A
    Numera Golf TSi.
    BMW 120 M -08! Såld

  3. #3
    Helt original
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    766
    Medlem#
    7159
    Citat Ursprungligen postat av Ekan
    Du måste dra fram någon matning till de kontakterna så kan du få dem att lysa konstant eller hur du nu vill ha det!

    Kan vara enkelt att koppla dem på dimljuset.

    /A
    precis...bara till och ta i från något...dimljuset, eller om du vill att det ska lysa hela tiden kanske parkeringslyset...går ju även modifiera med en separat strömbrytare...

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    238
    Jag har precis gjort detta och tog ström från dimljuset av anledningen att jag vill kunna stänga av dom ifall farbror blå skulle bli grinig.
    Kör man med orange lysande sken i bakre huset av blinkersen så kanske dom kan gå med på de om man anser att det är sidomarkeringsljus. Men jag kör med vitt sken, vilket man inte får ha oavsett. Därför tog jag från dimljuset

    / C

  5. #5
    Helt original
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    766
    Medlem#
    7159
    Citat Ursprungligen postat av Boman
    Jag har precis gjort detta och tog ström från dimljuset av anledningen att jag vill kunna stänga av dom ifall farbror blå skulle bli grinig.
    Kör man med orange lysande sken i bakre huset av blinkersen så kanske dom kan gå med på de om man anser att det är sidomarkeringsljus. Men jag kör med vitt sken, vilket man inte får ha oavsett. Därför tog jag från dimljuset

    / C
    dimljuset får du ju inte ha på kvällen...

  6. #6
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    238
    mkt man inte får i de här landet. egentligen spelar de ingen roll varifrån du tar ström för egentligen får du inte ha konstant lysande övht Så de känns ju som att de kvittar egentligen. Som sagt, jag tog bara från dimljuset för att kunna stänga av dom om ja vill Vilket du inte kan vid koppling till p-ljuset.

    / C

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Liten fråga och ros
    Av LoverBoy156 i forum Klubbfrågor
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-10-20, 23:37
  2. liten lh 2.4 fråga
    Av peter.e i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 19:30
  3. Liten fråga!
    Av Silver AERO i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 10:29
  4. En liten fråga..
    Av Saab_muppen i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 18:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •