Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Proscott

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    97
    Citat Ursprungligen postat av Proscott
    Och för allas intresse....Ja jag har skickat mjukvaror till saab bilar till Thomas på TMC...
    Kanske möjligt att du gjort, MEN när jag pratade med Thomas ang detta, så visade sig att han INTE fått några filer av dig !!

    Så jag kan förstå varför du kommer med sådana här tramsiga uttalanden....han har ju redan valt bort både dig och powerchip som samarbetspartner.....så viss ilska mellan er kvarstår helt tydligt.

    Så sluta nu upp andreas med att kasta skit på andra, utan tänk på din egen verksamhet istället.......
    //Dennis Stendahl

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Dennis-
    Citat Ursprungligen postat av Proscott
    Och för allas intresse....Ja jag har skickat mjukvaror till saab bilar till Thomas på TMC...
    Kanske möjligt att du gjort, MEN när jag pratade med Thomas ang detta, så visade sig att han INTE fått några filer av dig !!

    Så jag kan förstå varför du kommer med sådana här tramsiga uttalanden....han har ju redan valt bort både dig och powerchip som samarbetspartner.....så viss ilska mellan er kvarstår helt tydligt.

    Så sluta nu upp andreas med att kasta skit på andra, utan tänk på din egen verksamhet istället.......
    Ja det var ju konstigt att han svarade så...

    Nu var det ju så att det inte var han som valde bort oss, utan vi som valde bort han. Känns dock som om att detta kan diskuteras i evighet...men det är ju underhållande iaf...

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    97
    Citat Ursprungligen postat av Proscott
    Ja det var ju konstigt att han svarade så...

    Nu var det ju så att det inte var han som valde bort oss, utan vi som valde bort han. Känns dock som om att detta kan diskuteras i evighet...men det är ju underhållande iaf...
    Helt riktigt andreas....underhållande är det iaf......

    Sista tråden gällande dig och proscott slutade i ren katastof av pajkastning....nu hoppas jag för allas trevnad här på stcs forumet att vi kan sluta här och bilda oss själva en egen uppfattning om saker och ting !!

    Alla sådana här trådar slutar bara med att de blir borttagna.

    Make peace not war !!!!!!
    //Dennis Stendahl

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Proscott
    men det är ju underhållande iaf...


    Mvh

Liknande ämnen

  1. Turboras och Proscott...
    Av enor i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-03-14, 20:52
  2. Trimmning. Proscott
    Av FenioN i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 21:20
  3. chiptrim www.proscott.org/saab.html
    Av Poker i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 23:22

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •