Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Instegslisten på 9-5

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    202

    Instegslisten på 9-5

    Ja, det gäller alltså instegslisten. Går den att ta loss i ett stycke. Jag menar då den lilla del där modellbeteckningen är infälld. På Linear står det just Linear. Jag tänkte jag slänger ut en fråga här innan jag sätter skruvmejsel där och bänder.

    God Jul på er.

    /Erber
    Min värsta mardröm är att efter min död så kommer min fru att sälja mina leksaker för det pris jag sagt till henne jag betalade för dem.
    9000 CSE 2,3t A50 - 9-5 2,3t SC Linear -03

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2005
    Ort
    Fagersta
    Inlägg
    442
    Ta bort hela listen. Det behöver du nog inga verktyg alls till. Börja i framkant och dra loss clipsen ett efter ett. Fram sitter bakkanten på listen instucken under plasten på mittstolpen. Bara att lirka ut. Bak är det inga konstigheter alls.
    *Såld* 9-5 Aero SC Aut -02
    V70 T6 -14

  3. #3
    Steg 6
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    6 925
    Bara att dra rakt upp som sagt....
    Fredrik J

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    202
    Nja....jag är tydligen inte så bra på att förklara. Förstår det när man talar om mittstolpen. Jag menar inte hela instegslisten utan bara den lilla del där modellbeteckningen står infälld. Har tyvärr ingen bild på det. För den kommer man ju enligt mig aldrig ens i närheten av när det gäller den bit jag menar. Den SER UT som om den går att peta loss ensam. Men ville inte börja bända och bryta innan jag kollat här.

    Jag kanske har fel, man kanske måste loss med hela klabbet och SAAB faktiskt gjuter olika instegslister för olika modeller??

    GOTT NYTT ÅR på er.
    Min värsta mardröm är att efter min död så kommer min fru att sälja mina leksaker för det pris jag sagt till henne jag betalade för dem.
    9000 CSE 2,3t A50 - 9-5 2,3t SC Linear -03

Liknande ämnen

  1. instegslisten 9-5
    Av jrek78 i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-03-03, 13:47

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •