Tjenare !

Jag ville bara informera om att tidningen är ju på "G".

Ska på detta sätt se till att credit går till rätt personer och samtidigt tacka Lillemor och Fredrik som har jobbat som galningar för att få ihop ett höjdarnummer. Jag skulle vilja påstå att det är kvalitetsmässigt sett det bästa nr vi haft i klubben.

Tyvärr så har de inte fått tillräcklig backup från en del andra i styrelsen som inte gjort det de skulle till detta nr utan tvärtom inte velat bidra med det de lovat.

En dag så ska jag skriva en historia om det mesta som hänt men det är inte läge för det idag.

Som jag skrivit tidigare så var det tänkt att jag skulle ta en paus då jag varit övehopad med både arbete, renovering och problem. Därav så fick klubben stå tillbaka.

Det som gäller är att jag lägger av helt pga att det går inte jobba ihop med ett par i styrelsen. Inte för mig i alla fall. Som jag sa tidigare så "Med sådana vänner så behöver man inga ovänner"

Alla ni som vet vilket. Gör inte en så stor affär av det hela. Jag har nu gett upp och orkar inte att jobba på det mer. Vill även tacka alla som SMS:at och mailat till mig än en gång. Det har värmt mycket att få höra av er.

Sen har jag hört ryckten om att en del inte tänker komma till sommarträffen för att visa sitt missnöje med ett par i styrelsen. Gör inte det. Det drabbar fel personer som jobbat hårt med denna träff. Dyk upp på sommarträffen och vänta med att tala om vad ni tycker tills på årsmötet.

Mvh Johan Sonesson