Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Freehandinstallation

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2004
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    299

    Freehandinstallation

    I min nyköpta beg 9-5 Griffin finns en fiffig handsfree monterad; nämnligen SonyEricsson HCB-700 som funkar med i stort sett alla mobiltelefoner med blåtand (Bluetooth) och hanterar upp till fem registrerade telefoner.
    Nu undrar jag om nån vet om det går att ta bort enstaka "gamla" telefoner utan att totalradera hela burken efter att jag med mycket pyssel installerat mina två telefoner.
    Jag har lusläst alla manualer jag hittat men inte funnit något om borttagning av lurar.
    9-5 Griffin 3,0t/200hk -99
    Medlem#6394

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    sep 2006
    Ort
    Umeå
    Inlägg
    208

    Re: Freehandinstallation

    Citat Ursprungligen postat av suburban
    I min nyköpta beg 9-5 Griffin finns en fiffig handsfree monterad; nämnligen SonyEricsson HCB-700 som funkar med i stort sett alla mobiltelefoner med blåtand (Bluetooth) och hanterar upp till fem registrerade telefoner.
    Nu undrar jag om nån vet om det går att ta bort enstaka "gamla" telefoner utan att totalradera hela burken efter att jag med mycket pyssel installerat mina två telefoner.
    Jag har lusläst alla manualer jag hittat men inte funnit något om borttagning av lurar.
    Jag har för mig att du inte kan radera enskilda telefoner utan bara kan skriva över parningen med en ny telefon. I annat fall får du göra en total återställning och para ihop den med dina två telefoner.
    SAAB 9-3 SS Aero 2004

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •