Hur mycket vrid klarar lådan och kopplingen av innan den pajar+
Jag är ny här på forumet. Men man har ju hör folk som drömmer mardrömar om saabs lådor
Hur mycket vrid klarar lådan och kopplingen av innan den pajar+
Jag är ny här på forumet. Men man har ju hör folk som drömmer mardrömar om saabs lådor
.: Mikael Berntsson Ärje:. Trollhättan Sweden
asså den rasar inte vid ett visst antal nm/hk utan det handlar mer om NÄR den rasar! det beror mer på hur DU kör mer än antal hk/nm!
vet inte hur ja ska beskriva
Jag tror jag förstår hur du menar. Jag menar om man kör men någorlunda tung gasfot och sitter på 300hp. Är man i riskzonen och vad kan man göra åt det?
.: Mikael Berntsson Ärje:. Trollhättan Sweden
Kör med huvudet brukar man säga..
Undvik hjulspinn helt.. Iaf på ojämna ytor, brunnslock osv..
/Marcus
9-3 Viggen Cab, 9-3 TurboX -08, 900 2.3T Slime -95
Det du kan göra är att antingen köra lugnt, eller uppgradera lådan.Ursprungligen postat av JonnyHazzard
Mvh
Min låda rasade med originaleffek.
vad kostar det att uppgradera lådan då ...kanske inga exakta priser men ungefär....tror inte "ta det lungt" kommer hålla så länge
.: Mikael Berntsson Ärje:. Trollhättan Sweden
Beror helt på vad du ska göra. Om du ska göra det själv ellerUrsprungligen postat av JonnyHazzard
lämna bort. Men allt ifrån några tusen till det tiodubbla...
Mvh
Ok..tack så mycket för hjälpen
.: Mikael Berntsson Ärje:. Trollhättan Sweden