Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Display ac temp 9-3

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Kramfors
    Inlägg
    11

    Display ac temp 9-3

    Hej har en fundering kan man laga eller måste man köpa ny display för ac temp,vissa segment fladdrar fungerar ibland och ibland inte , vet någon vad en sådan kostar ny , eller kan någon ge mig nått gott råd, det handlar om en 01:a

  2. #2
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 888
    "Strykjärnsmetoden" och liknande kan du läsa mer om i denna 14-sidiga tråd: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=46663

    Lycka till!
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Kramfors
    Inlägg
    11
    Vad jag fattar av denna tråd så är det rep av färddatorn som saab verkar kalla SID , men mitt problem var displayen till AC:n till en 9-3:a
    eller är de likadana metoder man andvänder där?? det är frun min som äger den och själv kör jag volvo så man är ju inte van o meka (ta detta som et skämt tack )

  4. #4
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 888
    Va? Missade du verklligen infon om ACC-panelen på sida 8 i tråden? (Ta även detta som ett skämt alltså)

    Lycka till!
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •