Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: European Saab meeting i Belgien HUY

  1. #1

    European Saab meeting i Belgien HUY

    http://saabhuy2007.skynetblogs.be/

    Saabvänner i hela Europa,



    Härmed bjuder jag in er den 15 – 16 September 2007 till det största Saabmötet som någonsin organiserats i södra Belgien. Jag har nämligen med anledning av vårt favoritmärkes 60 årsdag beslutat att ta emot er i min goda gamla stad Huy för en smakfull veckända !



    Absolut alla Saabar är välkomna. Jag hoppas att ni kommer i stort antal från överallt i Belgien och Europa. För de av er som har möjlighet att komma under Lördagen, börjar veckändan med ett informellt möte kring en öl följt av en enkel måltid.



    Det egentliga Saabmötet äger rum under Söndagen mellan klockan 10 – 14 på en vacker plats i staden. Jag räknar med er och att ni kommer med ett stort antal bilar och representativa modeller för, naturligtvis, en omröstning av den vackraste Saaben under veckändan. Därefter föreslås en kort utflykt antingen i konvoj eller med hjälp av en ”Road-book”. Ett besök i staden och varför inte via en ”överflygning” med linbana blir likaledes möjligt.



    Vi avslutar veckändan med en stor Barbecue (grillafton). (detaljer bbq).



    Noteras bör att detta evenemang är öppet för alla Saab-entusiaster vare sig de kör en Saab 92 från 1950 eller en 9-5 från 2007. Vidare är det inte nödvändigt att vara medlem i någon klubb, vad den än vara månde.



    Detta evenemang är helt och hållet gratis och kräver ingen föranmälan. Ni kan ansluta er när som helst under Söndagen mella klockan 10 – 14.



    I alla fall och med tanke på organisationen, uppmanar jag de av er som vill delta i måltiden under Lördagen att sända mig ett e-mail till e2m@skynet.be som nämner ”repas samedi” (måltid Lördag) och antalet personer att reservera för.





    Tveka inte ett ögonblick att kontakta mig för alla slags frågor!



    Etienne M. Morsa...välkänd under pseudonymen ”SaabHuy”.








  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    dec 2005
    Ort
    Västra Frölunda
    Inlägg
    267
    Om man bara hade tid
    Volvo V70II 2.4D Business Summum MY10
    Saab 9-5 Aero MY05 *SÅLD*

  3. #3
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    3 752
    hehe...

    Huy ligger vid Liege?? Ganska kul, tjejens släktingar bor utanför Liege i Tilf, hade vatt kul men fan vet om man har pengar eller ens fåttihop bilen tills dess.
    I live my life one gearbox at the time and for that gearbox or less I´m free!!
    En sexväxlad+back(sju-växlad) SAAB 9000 TURBO

  4. #4
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2004
    Ort
    Skene
    Inlägg
    1 007
    Fan de e ju brorsans OG900 so me med på bilden den röda OG900:an....
    Är inne på min 5:e OG900 TurboDe räcker inte med mycke effekt,man ska ju kunna köra bil också!!!
    In hoc signo vinces 5146

  5. #5
    Steg 1
    Reg.datum
    maj 2004
    Inlägg
    1 010
    Citat Ursprungligen postat av vrid
    Fan de e ju brorsans OG900 so me med på bilden den röda OG900:an....
    F-n nu vart man ju lite stolt över bettan

Liknande ämnen

  1. Saab International Meeting 2012 Belgium
    Av mps i forum Allmänt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-21, 20:22
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-08, 13:29
  3. Belgien import - Ingen VSS/startspärr från fabrik. Montera?
    Av Marmeldjuke i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-06, 18:46
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-19, 17:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •