Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Kondensproblem ACC

  1. #1

    Kondensproblem ACC

    hej har problem med att det kommer kondens ur munstykena under stolarna när jag kör ac, är det någon som vet vad det är för fel. kan det vara dräneringen till ac som är täppt.var kommer den ut isåfall. mvh christer

  2. #2
    Steg 4 Börnes avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    4 989
    För det första så tipsar jag dig om att skriva en rubrik som talar om vad det är du frågar om... sen är det alltid vettigt att skriva vilken bil det gäller!

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2004
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    418
    Almänt skrivs allmänt
    Saab 9-5-01 "Räsern", Saab 9-5 Aero sc-02 "05 facelift", Saab 9-3 Aero-01,
    Audi S8-01

  4. #4
    Steg 5 Kongos avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Söderhamn
    Inlägg
    5 579
    Medlem#
    4156
    Först och främst: Välkommen till forumet.

    Sedan några tips:

    Läs på innan du postar: http://forum.saabturboclub.com/rules.php

    och:

    1. Skriv nya poster i rätt forumdel (Frågor om ACC hör till Ljud och elektricitet)
    2. Skriv en vettig rubrik (jag har hyffsat till den något, men skriv gärna vilken bil det gäller i rubriken också)
    3. Skriv vilken bil det gäller

    Rätta till punkt 2 och 3 så fixar jag punkt 1..

    Mvh/
    Kongo
    Nuvarande bilar: Saab 9-3X XWD 2.0T BioPower -10 || Saab 9-5 Aero SportCombi -04
    Tidigare bilar: Saab 900 T8 -80 || Saab 9000i -87 || Saab 9-3t SE -00 (T5) || Saab 9000i -88A || Saab 900 SET -95 Kongo Edition -Steg3+

  5. #5
    Steg 5 miohs avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Inlägg
    5 959
    Medlem#
    Dolt
    christer frank - Välkommen hit till forumet. Då de andra rett ut det här med rubriker, bilmodeller och rätt forumsdel så skippar jag det.

    Har ingen aning om vilken bil det handlar om men en sökning med hjälp av sökfunktionen hittade jag denna tråd som kanske hjälper dig lite: http://forum.saabturboclub.com/viewtopi ... n+stolarna
    How to become immortal: Read this signature tomorrow and follow its advice.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •