Har en 9-3 2,2 tid -03 som jag har försökt fått lite mer effekt i med hjälp av Promotech AB! Fick först en box leverard som var rätt bökig att montera med strömmtjuv och plus/minus kabel! Var inte alls nöjd med resultatet och dubbelkollade flera gånger så allt satt i och på rätt ställe och det gjorde de! Provkörde mot en kompis som har en likadan bil och det skillde inte en kilometer åt något håll inte heller någon mängd diesel!
Ringde och ville skicka tillbaka på nöjd kundgarnatin! Men då trodde de att jag fått fel modell för att saab hade bytt kablaget till dieselpumpen hösten 02 då min bil är tillverkad! Så igår när ja skulle montera den nya boxen som var mycket smidigare självförsörjande på ström osv. bara två kontakter som du byte plats på igenom boxen istället för direkt i dieselpumpen! Men så var det inte rätt kontakter iaf och hade troligen fått rätt box levererad första gången!

Så nu till frågan! Någon som trimmat en sån här bil eller 9-5 med Promotech, Speedparts eller KCRs boxar och hur monterades det och hur var resultatet??