Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Telefonfel?

  1. #1
    Steg 2
    Reg.datum
    mar 2003
    Inlägg
    2 177

    Telefonfel?

    Hej!

    Har handsfree på min bil og 9-3 som jag inte använder men som jag verkar har kommit åt en knapp på för det står telefon i SID:n, någon som vet hur jag kan köra radion iigen för den är död nu?

    mvh
    Matte

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    268
    Hej!

    Om du inte använde den kan du lika gärna koppla ur den - det borde hjälpa

    /Mange
    För tillfället utan Saab.
    Saknar dock mina tidigare skönheter: 9-3 M1 -99, 9-3 Aero -00, 9-5 2,3t -02, 9-5 2,3t Bio -06, 9-3 1,8t Bio -07.

  3. #3
    Helt original
    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    521

    Re: Telefonfel?

    Citat Ursprungligen postat av MattA
    Hej!

    Har handsfree på min bil og 9-3 som jag inte använder men som jag verkar har kommit åt en knapp på för det står telefon i SID:n, någon som vet hur jag kan köra radion iigen för den är död nu?

    mvh
    Matte
    Jag har ju en handsfree i min bil. Och "Telefon" står det då man pratar i telefon. Och när man pratar i telefon, eller då någon ringer en, så stängs ju radion av. Så den står alltså på "Telefon" funktionen, att du mer eller mindre pratar i telefon ?
    Du har ingen telefon i nu eller något annat då i hållaren?
    Kolla i fall det finns säkringar för "Handsfree" i bilen som du kan koppla ur. Annars så får du hitta boxen till handsfreen, som ligger under ratten eller vanligastefall, vid passagerarsidan, vänster under handsfacket.
    Där ser du en dosa som du i sådna fall kan lossa kabeln som leder till telefonen. Eller då som föregående talare sa: Ta bort den helt!

    //Jonas

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •