Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Skinnklädselmedel

  1. #1
    Helt original TurboAndes avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    676

    Skinnklädselmedel

    Var och köpte turtle leather rengöring/skydd. Dock blev jag inte nöjd med resultatet riktigt. Eftersom medlet är ljust och klädseln svart så blir det kvar lite i småsprickorna i klädseln som syns.

    Någon som vet var man kan köpa rengöring som passar bättre till mörk klädsel? samt vilka märken som är bäst?
    SAAB 900 Turbo Lyx -83, SAAB 9000 Aero -93
    SAAB 9-5 ARC -05, SAAB 9-5 Vector -08

  2. #2
    Steg 1 benny900s avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    1 267
    Medlem#
    6770
    Svårt att säga vilket som är bäst för då bör man ha provat många olika. Jag har provat några olika sorter bara men tycker att Leathermaster rengöring och behandling är bäst och jag är framför allt mycket nöjd med resultatet. Klädseln i min bil är grå, inte ljus.

    Det finns ett antal trådar om det här så du kan hitta mycket synpunkter på forumet.

  3. #3
    Använder det dem säljer på Europa möbler och det funkar kanon bra tycker jag.

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    feb 2005
    Inlägg
    453
    Leatherfeed från Smartab. Vet dock inte ifall det säljs direkt till konsument. Testa det, hittar du nåt bättre så är det inte på den här planeten.. Liten vit burk.

  5. #5
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2005
    Inlägg
    138
    Jag har testat Leathermaster och Biltemas grunka. Lika effektiva båda två men Biltemas var bra mycket billigare. Jag har ljusbeige läder.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •