Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: SID-Problem

  1. #1

    SID-Problem

    Har problem med min SID 9-5 00, (har börjat nu) , när det är kallt ute och när jag startar bilen så blir det gul-orange på nästan hela displyen, när den har blivet uppvärmd så fuknkar den som det ska. Är det någon som har råkat ut för detta, och kan man åtgärda detta skjälv, eller måste man byta SID.

  2. #2
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Hallandsåsen Sverige
    Inlägg
    3 681
    Sök på forumet, har varit uppe flera gånger förr, hur man lagar krånglande sids.
    9-3 SC Aero M6 -06
    Gamla bilen: Steg"1" 9000Aero. 16000mil med trim, 32000 totalt. Pensionerad.
    Hojen: Aprilia 1127 Tuono F Egenbyggd sugmotortrimning. Pensionerad.
    Projektet: Riktiga bilar drar mer än 2,5Liter Skulle varit klar för länge sen

  3. #3

    SID-Problem

    Dom problem som varit på forumet med SID har varit att något eller några streck varit borta, men mitt problem är att nästan hela displyen blir gul-orange vid kall bil.

  4. #4
    Sugmotor
    Reg.datum
    nov 2004
    Inlägg
    32
    Går att laga snart, bara en tidsfråga.. Om du vill säga inte har garanti på den??
    *Saab 9-3 Viggen -00 Lightningblue*

  5. #5
    Sugmotor
    Reg.datum
    nov 2004
    Inlägg
    32

    Re: SID-Problem

    Citat Ursprungligen postat av Tomas-g
    Har problem med min SID 9-5 00, (har börjat nu) , när det är kallt ute och när jag startar bilen så blir det gul-orange på nästan hela displyen, när den har blivet uppvärmd så fuknkar den som det ska. Är det någon som har råkat ut för detta, och kan man åtgärda detta skjälv, eller måste man byta SID.
    Går att laga snart fick jag höra igår, bara en tidsfråga, Så lugn
    *Saab 9-3 Viggen -00 Lightningblue*

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Lås och startproblem NG9-3
    Av Dell-Net i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 22:16

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •