Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Byta ut originalstereon i 9-3 SS, möjligt?

  1. #1

    Byta ut originalstereon i 9-3 SS, möjligt?

    Tja.

    Har sökt massor och försökt hitta information om någon som bytt ut originalstereon i sin 9-3 SS och hur man gick tillväga isåfall. Har hittat en hel del frågor men desto färre svar, finns lite trådar om det som är obesvarade, så jag tänkte göra ett försök själv istället för att lyfta en gammal tråd. Om jag inte missminner mig så såg jag ett projekt nån gång där man (nu var det ett tag sen jag såg den ..) iofs inte hade tagit bort något/så värst mycket från originalet men ändå fått in en in-dash 7" skärm som man fällde upp. Nån som vet vilken det var, är säkert nån här på forumet som äger bilen.

    Vanligt svar verkar vara nåt i stil med "det går inte, typ .." men visst måste det finnas någon därute och plockat bort sitt original och satt in något lite häftigare? Kan ju vara så att jag sökt för dåligt, det kanske finns nåt projekt här, isåfall vore jag tacksam för länkar dit så läser jag på själv istället för att ni ska behöva skriva dubbelt igen
    9-3 SS 2.0T '03

  2. #2
    Steg 3 Pelles avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 575
    Medlem#
    4936
    Tror det är den här trådnedu tänker på:
    http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=156779

    Signaturen Swalle-SS har gjort någon form av ombygge. Hör med honom. Han skriver en del i tråden ovan.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •