Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 48 av 48

Ämne: Sommarträff i Gränna?

  1. #41
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Gislaved
    Inlägg
    3 743
    Hejsan !

    Det va att träffas , fast jag kom lite sent (tyvärr har arbetsvekan lämnat sina spår, klarade inte av att vakna tidigt ) men , bättre sent än alldrig.
    Synd bara att tiden för att snacka lite bilar blev förkort med tanke på min sena annkomst. Men men, det kommer mera tillfäle så det ordnar sig säkert. Precis som Eva sa att det skulle inte va fel om man kunnat märka sig med en forums nick eller annan sätt. Själv har jag inga problem att bli igenkännt med tanke på att min yttre följer inte vikingars utsende precis .
    Träffat en del som man hafft kontakt på forumet tidigare, men jag är av naturen inte blyg så jag frågar ju VEM jag pratar med

    Är på G att ladda upp lite bilder som tagits på stämmningen och en liten film på kanske 2 minuter vid prisutdelning (mov formatet).

    Eva , fins lite bilder på IndianTuRbo mm.

    En del fins redan på:

    http://saab.ath.cx/stcs/presho/Traffar/Gr%e4nna2004/

    (OBS! Bara high-res bilder )

    Edit: Uppladdning slutförd

    Sen kanske bra ställe att efterlysa bild på min grabb då han tummlade om i framsäte på min bil , skulle gärna ta emot mail med denna bilden

    Lovar att jag för nästa träff ställer in klockan på rätt tid

    Ha D
    CD65R

  2. #42
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2004
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    71
    Citat Ursprungligen postat av Presho
    Hejsan !

    Det va att träffas , fast jag kom lite sent (tyvärr har arbetsvekan lämnat sina spår, klarade inte av att vakna tidigt ) men , bättre sent än alldrig.
    Synd bara att tiden för att snacka lite bilar blev förkort med tanke på min sena annkomst. Men men, det kommer mera tillfäle så det ordnar sig säkert. Precis som Eva sa att det skulle inte va fel om man kunnat märka sig med en forums nick eller annan sätt. Själv har jag inga problem att bli igenkännt med tanke på att min yttre följer inte vikingars utsende precis .
    Träffat en del som man hafft kontakt på forumet tidigare, men jag är av naturen inte blyg så jag frågar ju VEM jag pratar med

    Är på G att ladda upp lite bilder som tagits på stämmningen och en liten film på kanske 2 minuter vid prisutdelning (mov formatet).

    Eva , fins lite bilder på IndianTuRbo mm.

    En del fins redan på:

    http://saab.ath.cx/stcs/presho/Traffar/Gr%e4nna2004/

    (OBS! Bara high-res bilder )

    Edit: Uppladdning slutförd

    Sen kanske bra ställe att efterlysa bild på min grabb då han tummlade om i framsäte på min bil , skulle gärna ta emot mail med denna bilden

    Lovar att jag för nästa träff ställer in klockan på rätt tid

    Ha D
    Hej!

    Får tacka för en trevlig dag....å själv fick man träffa lite folk nu inför mitt inträde i klubben....många fina bilar å av Presho fick ja lära mig mycket...(var den långe killen me glasögon som stod å snacka me dig av dom fyra killarna).....synd bara att ja inte fick me min kärra upp...vi samåkte istället....men gillade Evas kärra...(indianturbo)...så lik min fast ändå inte...å i bruksskick me...*stjärna i pappert*...

    Presho....bilden på din son skall vi nog kunna fixa fram...skall bara komma ihåg vem av oss fyra som tog den.......

    Som sagt tack för en bra dag å på återseende...

    //Andreas
    Saab 9000 T16 -90
    Svart me airflow å 17" + massa godis
    www.streetrunner.se
    Bilder på kärran:
    http://www.streetrunner.se/Bilar/andy9000/9000.html

  3. #43
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Matfors, Sundsvall
    Inlägg
    1 329
    Citat Ursprungligen postat av Presho
    Hejsan !

    Det va att träffas , fast jag kom lite sent (tyvärr har arbetsvekan lämnat sina spår, klarade inte av att vakna tidigt ) men , bättre sent än alldrig.
    Synd bara att tiden för att snacka lite bilar blev förkort med tanke på min sena annkomst. Men men, det kommer mera tillfäle så det ordnar sig säkert. Precis som Eva sa att det skulle inte va fel om man kunnat märka sig med en forums nick eller annan sätt. Själv har jag inga problem att bli igenkännt med tanke på att min yttre följer inte vikingars utsende precis .
    Träffat en del som man hafft kontakt på forumet tidigare, men jag är av naturen inte blyg så jag frågar ju VEM jag pratar med

    Är på G att ladda upp lite bilder som tagits på stämmningen och en liten film på kanske 2 minuter vid prisutdelning (mov formatet).

    Eva , fins lite bilder på IndianTuRbo mm.

    En del fins redan på:

    http://saab.ath.cx/stcs/presho/Traffar/Gr%e4nna2004/

    (OBS! Bara high-res bilder )

    Edit: Uppladdning slutförd

    Sen kanske bra ställe att efterlysa bild på min grabb då han tummlade om i framsäte på min bil , skulle gärna ta emot mail med denna bilden

    Lovar att jag för nästa träff ställer in klockan på rätt tid

    Ha D
    du har mail...

    å tack för ett trevligt samtal, nu har man juh garanterat ngt att fundera på ett bra tag framöver...bara man kommer ihåg allt...

    å tacka alla övriga som var där oxå, rolig träff...lite lugnare än på banträffarna, å fint väder fick vi oxå!!

    Indianturbo>> så du vet vilka du pratat med...jag var iaf en av dom som kom i den vita og900an som stod bredvid dig...jag som frågade om din lilla manick bredvid kopplingen!?
    Opel Vectra 1,9 CDTI -08
    Audi A4 Avant TDI Quattro -08

  4. #44
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Gislaved
    Inlägg
    3 743
    Hej !

    TELE >> Tack för den fina bilden

    Men grabbar, det synd att man blev så försenad, så det va inte mer än 10 minuters inspelningsminne man behövde för sammtalet.
    Som sagt , det va trevligt att mötas och snacka lite SAAB. Hadde en känsla av att jag pråtat förmycket , men bra att jag har intryck att ni är inte sura för det

    På återsende!

    Ha D
    CD65R

  5. #45
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    171
    Tack för ett trevligt arrangemang, och tack till SMHI för det fina vädret. Vi hade trevligt hela dagen med tipsrundan, femkampen, bilarna och .....
    De två 7-åringarna Rasmus och Rasmus (nej, det är bara en av dem som är min och tillika maskot i STCS Stockholm) hade fullt upp hela dagen och tjattrade rejält på vägen hem. Hoppas vi ses snart på någon banträff även om de hamnat ganska långt bort.
    /Magnus
    "Åk först ni så väntar jag vid målet"
    9-5 Aero sedan -02 / ZX-9R Ninja -97

  6. #46
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Matfors, Sundsvall
    Inlägg
    1 329
    Citat Ursprungligen postat av Presho
    Hej !

    TELE >> Tack för den fina bilden

    Men grabbar, det synd att man blev så försenad, så det va inte mer än 10 minuters inspelningsminne man behövde för sammtalet.
    Som sagt , det va trevligt att mötas och snacka lite SAAB. Hadde en känsla av att jag pråtat förmycket , men bra att jag har intryck att ni är inte sura för det

    På återsende!

    Ha D
    hehe, klart vi inte är sura...men vi kan bli fattiga om du ska fortsätta sådär! ...man får massa dyra ideer...

    sugen på nya bromsar jag!!
    Opel Vectra 1,9 CDTI -08
    Audi A4 Avant TDI Quattro -08

  7. #47
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Gislaved
    Inlägg
    3 743
    Citat Ursprungligen postat av tele

    hehe, klart vi inte är sura...men vi kan bli fattiga om du ska fortsätta sådär! ...man får massa dyra ideer...

    sugen på nya bromsar jag!!
    Hej !

    Ha ha.. där ser man, Jag har pråtat förmycket

    Ha D
    CD65R

  8. #48
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2004
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    71
    Citat Ursprungligen postat av Presho
    Citat Ursprungligen postat av tele

    hehe, klart vi inte är sura...men vi kan bli fattiga om du ska fortsätta sådär! ...man får massa dyra ideer...

    sugen på nya bromsar jag!!
    Hej !

    Ha ha.. där ser man, Jag har pråtat förmycket

    Ha D
    Haha....men de du sa var ju sant...så då e de inget problem..
    Synd ja inte fråga dig lite saker ang min kärra...har nämligen lite strul me den å du verkar ha sten koll på de mesta.....

    Men på återseende

    /Andy
    Saab 9000 T16 -90
    Svart me airflow å 17" + massa godis
    www.streetrunner.se
    Bilder på kärran:
    http://www.streetrunner.se/Bilar/andy9000/9000.html

Liknande ämnen

  1. Sommarträff i Gävle den 22 juli!
    Av Znyper i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 23:30
  2. Sommarträff i Gävle den 29 juli
    Av Znyper i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 13:07
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-04-04, 18:12
  4. Bilder från Sommarträffen i Gränna
    Av sportsedan i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-06, 09:41

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •