Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: fundering

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2004
    Inlägg
    229

    fundering

    hej!!

    sålde min 900 och gå nu utan bil, men ha varit och kollat på massa bilar men vet inte vad jag vill ha, men så va jag in på volvo och kollade där såg jag en 9-3 aero -02 för 119000:- som jag va ut och test körde och fastnade på en gång men så gå jag och vela och tänker vill jag verkligen ha den bilen.
    Bilen är röd inge rost och väldigt lite med stenskott, ha kört i 10tusen mil känns ganska lite?.

    SÅ min fundering är den värd 119tusen ?? vad är de man ska titta på bilen så inget är fel eller är de bara att gå efter vad firman säger?? tänkte man få ju lite garanti på bilen.

  2. #2
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Falun
    Inlägg
    3 557

    Re: fundering

    Citat Ursprungligen postat av andersu

    jag va ut och testkörde och fastnade på en gång
    Oj, har ni så mycket snö, eller var det lerigt? Hoppas du kom loss i alla fall... .

    Nä, dåliga skämt åsido . Alltid lite svårare med pris på de lite mer attraktiva specialmodellerna än basmodellerna. Kan en 02 9-3 Aero vara värd 119'? Ja, om den är riktigt fin. Det är ju sista årgången, och det är ju lite speciellt med sådana när det gäller en uppskattad modell. Skicket avgör. Men du kan säkert pruta en del tror jag.
    Har valt att vara begränsat delaktig här på STCS forum, då alla paragrafer inte faller mig helt i smaken. Kanske skriver jag mer under min projekttråd.

Liknande ämnen

  1. En fundering om 9-3-04
    Av Limpan75 i forum Allmänt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 18:53
  2. Fundering!
    Av Turbomyran i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 01:54
  3. ACC fundering..
    Av Lithal i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 15:42
  4. fundering
    Av andersu i forum Allmänt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-05-12, 19:51

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •