Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Specialemblem på beställning?

  1. #1
    Steg 1
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Växjö
    Inlägg
    1 568

    Specialemblem på beställning?

    Hejsan.

    Har en uppsättning sommarhjul som kom på igår. Såg att emblemet på ett av hjulens cetrumkåpa hade spruckit i 4 delar. Vill inte limma, ser bara raggit ut.
    Emblemet är en cirkel, 79mm i diameter.
    Dvs, det finns inga färdiga SAABemblem i denna storleken. Inte heller några universal. Inte som jag vill hänga på iallfall. (Fanns ett par med blått eller rött LEDljus i.. nog.)
    Min fråga är då, är det någon här som kan stämpla ihop ett par fina emblem till mig, eller om det finns någon form av företag som tillverkar sånt här på min önskan?
    Fälgtillverkaren vill ha 38,45 pund PER centrumkåpa. Lite väl smaskigt.

    Vad tor ni?
    ng900 2.0t -97 Projektet - 393hk/517nm - Bilen som äääntligen går som sig bör!
    Bilen på Garaget

  2. #2
    Steg 2
    Reg.datum
    maj 2004
    Ort
    Ronneby
    Inlägg
    2 636
    Hur pass bra är plasten ? Kan kanske fixa nåt på jobbet som du kan klistra på som är lagom stora. Blir som klistermärke ungefär kan man säga . Men den fäster man på plasten och då ska helst plasten vara helt

  3. #3
    Steg 1
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Växjö
    Inlägg
    1 568
    Citat Ursprungligen postat av -= Marcus =-
    Hur pass bra är plasten ? Kan kanske fixa nåt på jobbet som du kan klistra på som är lagom stora. Blir som klistermärke ungefär kan man säga . Men den fäster man på plasten och då ska helst plasten vara helt
    Kåpan är en imitation av kolfiber, o bulthål
    Så klistermärke är nog uteslutet tyvärr.. Tack för förslaget!
    ng900 2.0t -97 Projektet - 393hk/517nm - Bilen som äääntligen går som sig bör!
    Bilen på Garaget

Liknande ämnen

  1. Snabb ljudfråga innan beställning
    Av Subzero199 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-08, 20:21
  2. Svar: 42
    Senaste inlägg: 2004-02-28, 01:42

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •