Varför valde Saab att göra trean "tyngre" på kortlådorna.Ursprungligen postat av Urban 1041
Bara nackdelar med detta tycker jag. Bilen får sämre körbarhet i stan och på landsvägen blir accet sämre.
Varför valde Saab att göra trean "tyngre" på kortlådorna.Ursprungligen postat av Urban 1041
Bara nackdelar med detta tycker jag. Bilen får sämre körbarhet i stan och på landsvägen blir accet sämre.
Kör BMW M340i -21
Tidigare bilar värda att nämna: 9-3SS Aero V6T 290hk/460Nm, 9000 AERO-96, 9000 2,3T-91, 9000T-88aut, 900T16-87.
Ursprungligen postat av Belker
Man får ju anpassa växelval efter utväxling bara!
Under 100 det tvåan som gäller för omkörningar.
110 och uppåt är trean super och vid kanske 170 är fyran super.
Mellan 100-110 kankse det är lite tveksam prestanda på trean men ofta kör man ju på 90 eller 110 vägar...
2:an brukar ju gå att dra till 115km/h på "45" lådor.
M.V.H.
9000CSE 2,3T -93 407hk http://www.garaget.org/?car=78616
9000CD 2,3i -94 185hk http://www.garaget.org/?car=119306
900i 2dr 2,0 -89 128hk http://www.garaget.org/?car=230410