Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: handsfree/laddkabel byte 9-5

  1. #1
    Steg 2 tacts avatar
    Reg.datum
    sep 2003
    Inlägg
    2 671

    handsfree/laddkabel byte 9-5

    har en kontakt för en sony/ericsson, gamla modellen i min bil i dagsläget. men telefonen jag använder har den senaste kontakten. (w850)

    har inte kikat närmre på hur det ser ut bakom instrumentpanelen men tror ni det är enkelt att byta "bottenkontakten"?

  2. #2

    Re: handsfree/laddkabel byte 9-5

    Citat Ursprungligen postat av tact
    har en kontakt för en sony/ericsson, gamla modellen i min bil i dagsläget. men telefonen jag använder har den senaste kontakten. (w850)

    har inte kikat närmre på hur det ser ut bakom instrumentpanelen men tror ni det är enkelt att byta "bottenkontakten"?

    Hej
    Jag har likadant i min bil och tyvärr så tror jag att man får byta ut rubbet. Det gamla systemet och det "nya" pratar inte samma språk eller hur man nu ska säga...Leta på forumet så får du nog samma svar...Jag trodde ett tag att man kunde byta ut själva kabeln från "styrboxen" till handsfreen men det fungerar nog inte det heller...

    janne

  3. #3
    Jag hade en P910i med den bottenkontakten och när jag bytte till P990i var det bara ut med hela HF installationen (HCA-20) och i med den nya (HCA-60). Fick använda micen som följde med HCA-60, original funkade visst inte med detta...

Liknande ämnen

  1. Handsfree i 95..
    Av balthazar i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 18:19
  2. Handsfree HCA-60 i 9-3 SS
    Av Crille81 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 20:51
  3. Handsfree 95:a?
    Av andreas2251 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-09-07, 10:25

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •