Jag undrar om det är någon som har något tips på hur man kan göra för att få växellådan att hålla i upp mot 250-270 hk, utan att behöva plocka upp växellådan och förstärka den? Tacksam för tips...
MVH/Gustaf
Jag undrar om det är någon som har något tips på hur man kan göra för att få växellådan att hålla i upp mot 250-270 hk, utan att behöva plocka upp växellådan och förstärka den? Tacksam för tips...
MVH/Gustaf
Hej,
Nu har du i alla fall fått tips om att man kan använda rubriken för att lättare få hjälp...![]()
Mvh
KK
Saablös efter att nu ha avslutat Projekt Skattesmitaren v. 2.0, en 9-3 SC BioPower Aero med Steg 5+. Bruksar numera vit BMW X3, busar runt i gul Mini Cooper S Cab och sätter skräck i V8-åkarna i skärgården med en svart 304 hk Yamaha SHO.
Nästa tips är väl att läsa lite gamla trådar i ämnet
Just frågan om hur mycket en låda pallar kommer upp fler ggr/vecka![]()
9000 Aero -91, 9000 Aero -93, 900 T8 -81 , 900 T16 -89, 900 Aero -85, 900 Cab -94, 95 -62, BM425 -59, 9-5 -05, 9-5 Aero -07
Joo men det behövs många i detta ämne...
Det finns ungefär 1000 trådar i ämnet. Som Urban säger, använd sökfunktionen: http://forum.saabturboclub.com/search.phpUrsprungligen postat av Gustaf
Mvh
KK
Saablös efter att nu ha avslutat Projekt Skattesmitaren v. 2.0, en 9-3 SC BioPower Aero med Steg 5+. Bruksar numera vit BMW X3, busar runt i gul Mini Cooper S Cab och sätter skräck i V8-åkarna i skärgården med en svart 304 hk Yamaha SHO.
Kan ju alltid köpa min låda som ligger under säljesdelen![]()
Simon Olsson
Kör: Grön 900ng turbo coupe Och en Skyline r33 gts25t -97
Gör som vanligt kör med huvudet o crossväxla INTE så håller den...
Jag har kört steg 3 nordic i 2000 mil... inga problem!!
Ska du upp i 500NM eller mer så är det förstärkt modell från Jörgen eller F28.. som gäller..
Eller den värsta av dom alla som turbo_knuff ska sälja... F40 !!!!!