Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Halvljus problem

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Fyllinge/Halmstad
    Inlägg
    220

    Halvljus problem

    Hej
    Tror det är något som är galet i min bil, när jag sätter ljusomställaren längst till vänster så lyser inget, i mitten parkering samt instrument och längst till höger halvljus samt instrument.

    Skulle vilja ha så att halvljus samt instrument lyser när den står åt vänster.

    Bilen är en import är det något som är annorlunda på dem eller e det bara tidigare ägare som inte vet vad de gjort?

    Säkringen till halvljusautomatiken samt bygeln var inte på plats men det gjorde ingen skillnad när jag satte tillbaka dessa.

    Bilen är en 9000 Aero -94
    Magnus
    Åker runt i en Chrysler Town & Country Limited 3,8 -03
    Saknar min 9000 aero...

  2. #2
    Steg 2
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    På vischan - Östergötland
    Inlägg
    2 447

    Re: Halvljus problem

    Citat Ursprungligen postat av mange_900
    Hej
    Tror det är något som är galet i min bil, när jag sätter ljusomställaren längst till vänster så lyser inget, i mitten parkering samt instrument och längst till höger halvljus samt instrument.

    Skulle vilja ha så att halvljus samt instrument lyser när den står åt vänster.

    Bilen är en import är det något som är annorlunda på dem eller e det bara tidigare ägare som inte vet vad de gjort?

    Säkringen till halvljusautomatiken samt bygeln var inte på plats men det gjorde ingen skillnad när jag satte tillbaka dessa.

    Bilen är en 9000 Aero -94
    Hej ,
    fick samma fel igår, och fixat den idag.
    Säkring nm.31 har härskat EJ trasig och jag putsade av den så vart de klart.
    EN sak till som jag provat: du ska ha halvljus ( varsäl ) även om du tar bort relä i motorrummet , DEN STORA RÖDA RELÄ. Har tillbringat en hel del tid runt om den förgäves. *smilie* !!!!

    Omkopplare är till VÄNSTER


    Lycka till
    George
    MVH George
    9000-91 2,3 T LH 2.4.2, Mats power
    9000CSE-94 2,3 T T5Suite steg2
    Skoda Octavia 1,8T

Liknande ämnen

  1. Problem med halvljus 9k
    Av Mussla i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-28, 15:53
  2. halvljus problem
    Av baccaruda i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 18:36
  3. Problem med halvljus
    Av johanb81 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-05-17, 00:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •