Hej,

För ett par månader sedan så skickade jag ett PM till alla deltagare här på forumet där jag upplyste om vikten att ha rätt mailadress angiven på kontot, och att vi under december eller strax därefter skulle börja inaktivera de konton med felaktiga mailadresser angivna.

Detta arbete har nu påbörjats, och beräknas vara klart om ungefär en vecka.

I samband med detta så har jag även passat på att bannlysa användandet av vissa e-postleverantörer pga återkommande strul. Dessa är:

spray.se
home.se
yahoo.com

Jag rekommenderar starkt användandet av e-postkonton hos Google Mail istället för någon av ovanstående. Google har den oerhört goda smaken att låta bli att modifiera inkommande mail, och att följa gällande standarder på Internet.

Om du hör till en av dessa användare som ignorerat det PM som har trillat iväg tidigare och således blivit drabbad, var vänlig skicka ett mail till forummaster@saabturboclub.com med ditt inloggningsnamn så låser jag upp kontot och låter dig ändra din e-postadress. Detta måste ske inom 48 timmar från det att kontot blivit aktiverat, annars kommer det att inaktiveras igen.