Nu har Realcar äntligen få ut min front som jag hade på elmia till försäljning..
Åsikter vore skoj!!
Nu har Realcar äntligen få ut min front som jag hade på elmia till försäljning..
Åsikter vore skoj!!
Jag tycker den ser riktigt bra ut. Sitter å funderar lite på om man skulle investera i en sån eller en nordic front. Men jag undrar om det kommer att komma några kjolar/bakspoiler som matchar ?
Mvh Simon
Simon Olsson
Kör: Grön 900ng turbo coupe Och en Skyline r33 gts25t -97
Sidokjolar finns redan...Ursprungligen postat av Turbo_Knuff
bakspoiler slipar jag på för fullt!!!
mer bilder finns på garaget
http://www.garaget.org/?car=3573
[quote=K9_Wagon]Sidokjolar finns redan...Ursprungligen postat av "Turbo_Knuff":1yd17u8r
bakspoiler slipar jag på för fullt!!! [/quote:1yd17u8r]
Har du någon bild på sidokjolar ? Har vi någon stcs medlemsrabatt på saabstyling då ?
Mvh Simon
Simon Olsson
Vi har valt att inte ha någon rabbat till några utan alla med saabintresse får kanon pris!!
Tycker den ser racig ut
Vw id.3 Life
9-5 Griffin "Aero Biopower Hirsch" -09
Fronten passar väldigt bra på ng900/og9-3
Mvh Michael
Michael Törnros. STCS #4827, SSK #5375, SBS #134.
Saab 9-3 Viggen 1999
Saab 9-3 Aero V6 SportSedan 2006, Saab 900 s "Aero" -91, Saab 99 cab -72,Saab 900 Turbo -91, Tidigare bilar.
Snyggaste tillbehörsfronten tycker jag…riktig racing look som jag gillar skarpt...
När en matchande bakdel är klar så kanske det blir att inhandla ett sånt kit.
Kör Saab 9-3 -00 T5Suite steg3
Kommer att bli en bakdel som inte skäms för sig
Ser grymt bra ut tobbe! Synd att man inte har en 9-3a
Går denna front in mer vid innerskärmarna så man slipper tillverka egna?
f.d. saabare
Tror jag ska lägga en beställning men vart ska man beställa på realcar eller saabstyling ?
Mvh Simon
Simon Olsson
Ser mkt bra ut!
Mvh Jonas
Sponsra skaparen. Köp av saab styling såklartUrsprungligen postat av Turbo_Knuff
Ja det vore jäkligt bussigt!!! så en fattig bilbyggare kan spåra ur ännu mer med nästa projekt som kanske kan passa "sport sedans" bilUrsprungligen postat av ScottaN
Ursprungligen postat av K9_Wagon
M.v.h. Andreas
Vw id.3 Life
9-5 Griffin "Aero Biopower Hirsch" -09
...efter att ha kollat på "Garaget" gällande motorn... Hade Du tänkt Dig en effekt på 450-500 hk på en Mitsu 19T-agg...?
This profile is dead...
Jag håller på med styling,, Var sitter motornUrsprungligen postat av Jompa
Är det inte mer intresse på denna front?
Jag är både ledsen och besviken över det motagandet nya delar får av saab folket..
Det kanske inte är så konstigt att man är mer eller mindre själv på att ta fram styling delar till saab.