Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: avgassystem!

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    31

    avgassystem!

    hej! har i dag en 3000GT men ska byta till en saab 900NG och tänkte trima en del.. så nu letar jag efter avgasystem! tänkte höra va man ska köpa någon stans eller om det är någon som gör själv som kan göra ett till mig.. är ute efter ett nytt Extraktorgrenrör som passar en GT3071R-WG Dual BB, 86AR, 90 Trim Turbine turbo! sen en downpipe som är i 3 tum. som passar på den med.. sen en race cat och sen med twin pipe bak..! var hittar man detta eller kan någon hjälpa mig!

  2. #2
    Helt original
    Reg.datum
    jan 2005
    Ort
    Helsingborg/Sthlm
    Inlägg
    773
    Medlem#
    5985

    Re: avgassystem!

    Citat Ursprungligen postat av nyllet
    hej! har i dag en 3000GT men ska byta till en saab 900NG och tänkte trima en del.. så nu letar jag efter avgasystem! tänkte höra va man ska köpa någon stans eller om det är någon som gör själv som kan göra ett till mig.. är ute efter ett nytt Extraktorgrenrör som passar en GT3071R-WG Dual BB, 86AR, 90 Trim Turbine turbo! sen en downpipe som är i 3 tum. som passar på den med.. sen en race cat och sen med twin pipe bak..! var hittar man detta eller kan någon hjälpa mig!
    ring och snacka med maptun eller nordic
    de hjälper dig med att sätta ihop ett paket

    www.maptun.se
    www.nordicuhr.se
    Segfirre Productions

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Avesta
    Inlägg
    431
    Hej

    Avgassystem så finns väl JT eller ferrita vet dock inte om dom passar på flänsen mot den turbon annars så gör ju PeterG både Dp och extraktorgrenrör så kontakta han.

    http://www.petergproduction.com/
    //Danne
    Saab 9-5 Aero
    Saab 9000 2,3T Classic

Liknande ämnen

  1. A-Alt. Avgassystem AB, nåt att ha??
    Av mr.dick i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-09-07, 14:11

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •