Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Glad sommar på er alla !

  1. #1
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Pukavik / Karlshamn
    Inlägg
    1 379

    Glad sommar på er alla !

    Tjenare !

    Ville bara säga glad sommar till er alla. Man sitter och funderar rätt mycket ibland om livet och varför saker och ting händer. Men det är väl som de säger, allt som händer gör det av en anledning. Och så är det nog.

    Personligen så mår jag mycket bättre än jag gjort på länge . Ni som känner mig lite mer vet ju vad som hänt. Jag är ganska övertygad om att klubben är en passerad grej för min del. Tyvärr med i ögat. Jag har alltid gillat vara med och dona med klubben men känner att jag inte riktigt räcker till. Den har som sagt kostat mig för mycket. Hoppas vi kan vara vänner ändå.

    För den inbitne så är det kanske läge att fundera på framtiden. Vad kommer att hända med klubben ? Jag vet att en del andra i styrelsen jobbar häcken av sig och det är nog tyvärr bara en tidsfråga tills när det spricker för nästa person. Det behövs fler att dra runt denna apparat och det har jag tyckt länge. Men så fort frågan förts upp på tal så har den slagits tillbaka och jag var tämligen ensam om denna åsikt. Kanske något att skicka en motion om till nästa årsmöte då vi syns där (förhoppningsvis). Jag kommer i alla fall om inget allvarligt hänt.

    Saab Turbo Club of Sweden är en jäkligt bra klubb med sällsam samanhållning inom klubben. Jag har varit med flera vänner på olika märkesbilsklubbträffar (jäkla ord det blev) och de håller med. Våran samanhållning och den gemenskap som finns har inte riktigt de andra klubbarna. Jag ska inte gå in på vilka märken osv det gäller. Men det är rätt stora klubbar i samanhanget. Jag hoppas att denna gemenskap ska finnas vidare och att fler träder fram som frivilliga att jobba inom styrelsearbetet. Det är ett hårt jobb som tar tid och energi men är mycket givande när alla kommer och känner att det blivit något bra gjort.

    Jag orkar/vill som sagt inte mer. Känner att jag gjort mitt. Kanske man ändrar sig. Svårt att veta. Det beror på så mycket andra saker.

    Ta nu en välbehövlig semseter. Åk några goa rundor med bilen och njut av läget. Det ska jag göra. Ta även en funderare på om just DU skulle passa i styrelsen och skicka in en ansökan så att de vet att du finns.

    Ha en trevlig semester nu !


    Mvh Johan S 264
    Saab 9-3 Aero Cab -05 Svart 19" http://www.garaget.org/?car=95402
    9-5 Vector sportkombi -02 http://www.garaget.org/?car=95765
    900:a Aero -89

  2. #2
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 888

    Re: Glad sommar på er alla !

    Citat Ursprungligen postat av Sonesson
    Ha en trevlig semester nu !
    Detsamma Johan och tack för din insats för STCS; den har varit mer än tillräcklig, det hoppas jag att du verkligen känner.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  3. #3
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Bredared/Borås
    Inlägg
    1 189

    Re: Glad sommar på er alla !

    Citat Ursprungligen postat av Sonesson
    Ha en trevlig semester nu !
    Desamma Johan !! Ta nu och cabba ner och kör några avkopplande rundor på dina favoritvägar, det får en att rensa huvudet och tänka på annat , Funkar kanon på mig iaf så det kommer bli några sådana i sommar

    Hoppas man får se dig på några av resterande träffar iår !

    Mvh Micke

  4. #4
    Steg 4
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Haninge
    Inlägg
    4 921

    Re: Glad sommar på er alla !

    Citat Ursprungligen postat av LM
    Citat Ursprungligen postat av Sonesson
    Ha en trevlig semester nu !
    Detsamma Johan och tack för din insats för STCS; den har varit mer än tillräcklig, det hoppas jag att du verkligen känner.

  5. #5
    STCS Styrelse,
    Sekreterare
    Mr_Lööfs avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    5 115
    Medlem#
    6234

    Re: Glad sommar på er alla !

    Citat Ursprungligen postat av pumpe3
    Citat Ursprungligen postat av LM
    Citat Ursprungligen postat av Sonesson
    Ha en trevlig semester nu !
    Detsamma Johan och tack för din insats för STCS; den har varit mer än tillräcklig, det hoppas jag att du verkligen känner.
    Ta igen dig nu Johan.. Har hört att du har offrat din själ till STCS.. Så du är värd att få lite ledigt.. Jag tycker inte att det är något som vi ska bli arga för att du inte orkar med..
    Man kan ju inte tvinga en person att ställa upp hela tiden.. Eller jo med mig kan man det..
    Men men, nu får någon annan ta vid..

    Ha det gött nu Johan...

    mvh//Johan"Mr_Lööf"Lööf
    Min bil på garaget.org
    Tacka Fan för det! Du har ju tankat 95!
    NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY

  6. #6
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827
    Stort tack för allt hårt arbete du har lagt ned Johan o glad sommar till dig o alla andra!

    Mvh Michael
    Michael Törnros. STCS #4827, SSK #5375, SBS #134.
    Saab 9-3 Viggen 1999
    Saab 9-3 Aero V6 SportSedan 2006, Saab 900 s "Aero" -91, Saab 99 cab -72, Saab 900 Turbo -91, Tidigare bilar.

  7. #7
    Individuell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    21 300
    Hej Johan!

    Njut av sommaren och en välbehövlig och välförtjänt paus (för jag hoppas att du kommer tillbaka till klubbledningen på ett eller annat sätt) från STCS!

    Hoppas vi ses i sommar (måste ju få rasta nyvässade skattesmitaren...), eller kanske på årsmötet.

    Mvh

    KK
    Saablös efter att nu ha avslutat Projekt Skattesmitaren v. 2.0, en 9-3 SC BioPower Aero med Steg 5+. Bruksar numera vit BMW X3, busar runt i gul Mini Cooper S Cab och sätter skräck i V8-åkarna i skärgården med en svart 304 hk Yamaha SHO.

Liknande ämnen

  1. Glad midsommar!
    Av Mafnus i forum Off Topic
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-06-20, 11:20
  2. GLAD PÅSK
    Av SAAB-TOK i forum Off Topic
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-12, 20:03
  3. Snabb och glad :)
    Av Johnken i forum Allmänt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-05-04, 22:43
  4. GLAD PÅSK
    Av SAAB-TOK i forum Allmänt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-03-27, 12:07
  5. Glad
    Av MooSEN i forum Allmänt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2004-11-29, 23:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •