Stort tack till mig själv för tvättningen, dammsugningen, vaxningen o den fullständiga rekonditioneringen invändigt igår, där sparade jag nog en tusing!
Stort tack till mig själv för tvättningen, dammsugningen, vaxningen o den fullständiga rekonditioneringen invändigt igår, där sparade jag nog en tusing!
Vill tacka min kompis Jimmy för att han bytt olja,filter,sommarhjul på 9-5:an igår.
Passade samtidig på att lacka oken mattsvarta,ser riktigt bra ut! Han kommer förmodligen aldrig läsa detta men om han gör det så..... Tack så hemskt mycket!
Det är sånt som urskiljer vänner mot vänner....
/Magnus
Akta skinnet!
Vill tacka Marcus på BSR i Malmö som alltid hjälper mig med mina Trimprojekt..
o Grabbarna i Växjö Mr Skeppstedt, Micke E mm.. Tack !!
Mvh Wiffe
BMW M3 Coupe -10
Honda Civic 2.2D Executive -12
Honda CR-V 2.0i Executive -14
Skulle vilja tack grabbarna på maptun performance i örebro. grymt engagerade och glada! Gav väldigt bra hjälp med min og900! Där fick de en trogen kund till!
har aldrig blivit så bra bemött på en verkstad/bilfirma!
grymt!!
Saab 9-3SE nordic steg2-såld, Saab 9-3 aero-01-såld, Saab 900 T8 Special-såld
Saab 9-3SE -98 Maptun steg3.
Vill tacka min vän Znorc (som just nu njuter på kusten ) för bogseringshjälp igårkväll då min låda kasta in handuken
Maptun service 24/7
Med vänliga hälsningar
Anton
http://www.garaget.org/?car=292076
Bruksholken!
tack Fredrik på Maptun som alltid ställer upp!
MVH//Andreas
Volvo V60 D4 Awd R-design 2013
Saab 9-5 kombi 2001 400hk Maptun
Tack till Eje och Fredrik på Kemidepån för fantastiskt kundbemötande och service!
Stolt ägare till en 9-3 SS Aero -04
Tack till Welin o Jocke (joaboa) för precis allting
Stort tack till Mårten som hjälpte till när en bränsleslang i pumparmaturen bestämde sig för att "explodera" mitt ute i mörka Småland!
Hade sån tur i oturen att det hände efter ~17 mil av min resa vilket var i närheten av honom.
Det blev felsökning, bogsering samt byte av slang som utfördes helt och hållet av Mårten, stort tack
9-3 2,0t cab, -99
9-3 Sc TTID4, -11
STORT tack till Peter på Speedparts som helt klart vet vad service är!
Beställde en styrled till 9-5an och passade på att slänga med ett par handbromsvajrar till brorsans 9000.
Fick ett mail av Peter då där han undrade om detta var rätt!
Tycker det är helt underbart bra gjort! Kan ju lika gärna blivit fel nånstans, eller att jag beställt fel själv!
DET är service!
SAAB 9-5 Vector sportkombi 2.3t BP -07, "hantverkarbilen".
Stort Tack till ZNORC för ett väl utfört arbete med putsen på våran Volvo 850
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Tror att de finns nån mer du ska tacka för nåt..Ursprungligen postat av RZ
9-5 2.3T BioPower MapTun
Stort TACK till Fredrik Börjesson för lån av DI i somrasUrsprungligen postat av Freeboo
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Stort tack till Fredrik och Jonas på MapTun för senaste justering av programvara där jag tack vore det kör ifrån KK ännu mer
Mvh
Kör : Saab 9-5 Aero 2008 automat Hirsch 300 hk 400 nm och Saab 9-3 Vector 2009 automat Hirsch 220 hp https://www.garaget.org/?car=313776
Och gratis boende i eget hus 2 nätter osv osvUrsprungligen postat av RZ
9-5 2.3T BioPower MapTun
Det ska alla ni här i detta forum ha. Har kanske inte så mycket erfarenhet av bilar, men där emot av div forum. Detta ni har här slår allt. Bra moderatorer som hjälper till och svarar i poster, samt håller rent o snyggt. Kastar man upp en tråd på ett problem man har och inte kan lösa detta själv, så är ni där blixt snabbt med tips o råd eller länkar till liknade trådar. Kan inte bli bättre än så här.
Så ett stort tack till alla er här inne
Lyckades posta detta i fel del av forumet i all iver Får väl se vem som drar snabbast av er moderatorer nu då ^^
Bättre pissa i stuprännan än att stupa i pissrännan !!!
SAAB 95 Aero -99
SAAB 95 2.3 Turbo -99
Jag passar också på att skicka ett litet tack, framförallt till er moderatorer som får stå ut med så mycket gnäll i tid och otid... Ett ganska otacksamt jobb kan jag tro.
Kör så det ryker
/Anders
SAAB 9-3 SS 2.0t BioPower -08 | SAAB 900S 2,0t -91 | SAAB 9-5 SC 2,3t BioPower "Griffin Sport" -09
Till och med detta tack har upprört de som anser sig själva eller sina sk kamrater "orättvist behandlade".Ursprungligen postat av Blodpudding
Själv häpnar jag över att vissa "Ser grandet i sin nästas öga men inte bjälken i sitt eget".
Flyttar in i inläggen i STCS Officiella tacktråd och sänder samtidigt ett stort tack till alla er som uppför er i paritet med er egentliga ålder och inte som en bortskämd, trotsig 4-åring.
9000 2.3t A50 -97
.."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."
Först vill jag tacka Anders för hjälpen med OBD 2 läsningen i Onsdags. Tycker att Saaben svarar bättre på varvet nu efter återställningen av flash.
Sedan vill jag också tacka Ulf för erbjudandet av speedparts st1- mjukvara . Men jag har det för magert ett tag framöver pga. för dyra tandläkare , dyrt som fan bara för en misslyckad lagning som sedan gör att tanden åker ut " visdomstand " ioförsig.
Laga med epoxi knådbart det fungerar utmärkt.
Men jag har en massa olika jeepdelar i denna pris klass o lite dyrare med som jag ev. kan byta trimdelarna emot . Med vänlig hälsning C.Göransson
Saab är en fantsikt bil att äga, det tror jag säkert de flesta här är överens om men att den är så lättrimmad som den är var lite av en överraskning för mig.
Jag körde in till Nordic i Norrköping med båda mina bilar en Aero cabbe från 2001 och en BioPower 2.0 från 2009.
Biopowern tog en halvtimma att uppdatera programvaran i, sen var det klart! Det fick ett litet extra tillskott av energi men det blev inte nån racerbil ändå, men klart godkänd!
Cabben däremot fick sig en rejäl dos. Den hade sedan tidigare 3" system, racerkat och lite annat men den gick som en kråka. Den godhjärtade mekanikern Kalle på Nordic gjorde ett antal tests och uppdaterade programvaran åt mig och nu går bilen precis som den skall. Som en liten bonus kan jag nu köra på E85 även om det ger lite mindre kräm i motorn just på den modellen.
Efter uppdateringen går bilen väldigt jämnt, utan ryckningar och utan att blåsa intercoolern som den gjort ett antal gånger tidigare, dessutom har den blivit ännu snålare.
Tog en runda till Paris i helgen och genom Tyskland låg bilen på 0,50 om jag höll mig under 100 och 0,75 när jag låg på 140-180
Ett stort tack till folket på Nordic, huva vilken bil jag fick!
Saab 9-3 Aero Cab 2001