viggenkopplingen kommer nog inte hålla om du har orginal lamell bättre att ha kvar tryckplattan och sedan trycka i en sinter lamell.Ursprungligen postat av Gardan
![]()
viggenkopplingen kommer nog inte hålla om du har orginal lamell bättre att ha kvar tryckplattan och sedan trycka i en sinter lamell.Ursprungligen postat av Gardan
![]()
Laser Röd Ng900 2.3T
#6080
Kopplingen håller troligen..Ursprungligen postat av tuvor
Faktist.. Viggenkopplingen pallar runt 500nm iallfall
350hk ska gå bra enligt GIK iaf om det nu stämmer,
ska se vad ja hitter för några spridare
Men ungefär hur mycke ska dom flöda?
Ng900 -94 me lite shit i
Kör fortare än alla andra så slipper du bli omkörd...
O,,du har en GTbb28 mao.?Ursprungligen postat av Gardan
De Gröna bli bra..
Absolut minst 465cc,, upp till vad du vill..
GT28BB trevligt ! Tänk om man hade haft ett sådant
Medlem: 5750#
Saab 900 Ng 2.3 Turbo Nordic Individuell 408 Hk/542Nm
Hmm, heter detn inte T28R i så fall?
Ska ringa o höra igen,
Kullagrad är den iaf. så det är en bra snurra
Ng900 -94 me lite shit i
Kör fortare än alla andra så slipper du bli omkörd...
Det finns ju några som heter likande varandra..Ursprungligen postat av Gardan
GT28/25bb-320hp
GTBB28-350hp
GTBB28 RS-370hp
Lättast är o veta vad den är specad för effekter.
Mvh
GTBB28RS är en fin bulle, Robban hur går de för er med Dräparen, törs man hämmta bilen snart eller kommer jag att köra ihjäl mig när ni är färdiga med den .
Älskad utav många hatad av desto fler
bästa ET 12,18 högstaslutfart 204 kmh
http://www.garaget.org/?car=56564
Jag körde den idag,, 3.4sek 100-150 på 3:an..Ursprungligen postat av tobias321
Men nått vill spöka för mig..
Återkommer..
Mvh
ska den verkligen vara så slöUrsprungligen postat av Robert@
![]()
![]()
Älskad utav många hatad av desto fler
bästa ET 12,18 högstaslutfart 204 kmh
http://www.garaget.org/?car=56564
såja, har snackat me GIK o dom har kört turbon med 340 hk. så därikring är den specad för.
Ng900 -94 me lite shit i
Kör fortare än alla andra så slipper du bli omkörd...