Är det samma magnetventil på en 9000 2,3t
och en 900 2,0t ser lika ut i alla fall.
Skulle behöva låna polarns då min bara ger grundladd efter motortvätt
Eller någon som har nån annan ide
Är det samma magnetventil på en 9000 2,3t
och en 900 2,0t ser lika ut i alla fall.
Skulle behöva låna polarns då min bara ger grundladd efter motortvätt
Eller någon som har nån annan ide
jepp samma! alla T5 har samma
Saablös.
BMW 335iA Coupé DKG
Tackar.
Testa lite 5-56 i kontakterna! Inte helt ovanligt att det kommer in lite fukt när man häller på vatten på motorn! Har erfarenhet av det...
9000CSE 2,3LTT A50 -97
Även den bäste kan ha fel... Tur man inte är den bäste!
Tejpade du kanten mellan DI-kasett ventilkåpa?
Om inte skulle jag ta en titt i tändstiftbrunnarna, även om de skall vara täta har jag flera gg sett att de inte är det.....
Precis brukar stå vatten där i = risk för överslag osv. Jag brukar lyfta asetten efter tvätt och blåsa rent där med tryckluft.Ursprungligen postat av jonTe
Andreas Palm / Borås
X-saabare kör numera något påställd Subaru Impreza Gt