Ja, men det är viktigt om man ska jämföra.Ursprungligen postat av Freeboo
Är inte så seriös om en firma säger att ett agg klar 320hk medans andra säger 350hk++++++
Sedan kan bilarna gå jättrebra på gatan ändå.
Mvh Sasse
Ja, men det är viktigt om man ska jämföra.Ursprungligen postat av Freeboo
Är inte så seriös om en firma säger att ett agg klar 320hk medans andra säger 350hk++++++
Sedan kan bilarna gå jättrebra på gatan ändå.
Mvh Sasse
Chaos, panic and disorder ... my work here is done.
Never argue with a idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
Sasse>> Ni måste ju kunnat bromsa 15T #6 rejält på 9000, vilka effekter har ni nått?
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Tror det är 305 eller 308hk korr.Ursprungligen postat av RZ
Gav nästan 315 eller 320hk o korr
Kan kolla senare.
Vi kommer att testa vad det går max att göra på ett 9000 aero snart.
Mvh Sasse
Chaos, panic and disorder ... my work here is done.
Never argue with a idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
Det vore kul.Ursprungligen postat av Sasse
För jag vet ju hur sjukt bra min går nu, effekten är svår att uppskatta men 300+ är det
För den går klart bättre än den gången vi bromsade...
Mvh Roger
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Ja, det ska bli kul att se...Ursprungligen postat av Sasse
/Jonas
9000 aero -97 (svart) Garaget
Ursprungligen postat av Break out
Mvh Sasse
Chaos, panic and disorder ... my work here is done.
Never argue with a idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
Spec?
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Ursprungligen postat av RZ
Lite tider kan ju alltid ge en fingervisning. 150-200 km/h t ex, borde på hastighetsmätaren åtminstone gå under 9 s om det är 300 hk. Kanske ännu snabbare (Sasse kanske har koll på det). Grejen med 150-200 är att det säger mer om effekt än vrid om man har 45-låda och drar ur 3:an och sedan 4:an. Kör man från 100 så kan brötavrid hålla nere tiderna på 3:ans mellanregister.
Har valt att vara begränsat delaktig här på STCS forum, då alla paragrafer inte faller mig helt i smaken. Kanske skriver jag mer under min projekttråd.
Det finns under min lilla projekttråd.Ursprungligen postat av RZ
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=110336
/Jonas
9000 aero -97 (svart) Garaget
HAHAHA, specen är nästan exakt sånt som sitter i min.Ursprungligen postat av Break out
Skillnader:
Kammarna och spridarna.
/R
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Hehehe! Coolt. Du har lite vassare kammar och större spridare? Det ska bli jävligt kul när jag har varit hos grabbarna Uhr. Hoppas att allt går som det ska bara.Ursprungligen postat av RZ
/Jonas
9000 aero -97 (svart) Garaget
Ursprungligen postat av Grandmaster-T
Lite orelevant kanske men jag kastade ett öga på vad min Sierra klarat 150-200 på.
Sämsta tid = 9,47 s
Bästa tid = 7,58 s
Snitt av alla repor = 8,31 s
MVH Tony
Sierra 2,3 Aero