Någon som vet om det blir bättre flöde/effekt med i kammar i en T-16 -88?? tack för svar...
Någon som vet om det blir bättre flöde/effekt med i kammar i en T-16 -88?? tack för svar...
varför köra volvo när det finns SAAB??
MVH JOCKE. Kör 9000 T, Bytt upp mig till en 2.3FTT chippad NÖJD.....
http://www.garaget.org/?car=16431
Är det en 9000T 88:a utan katt så har du redan de vassaste standardkammarna. Är det og900 så tror jag även kattbilarna har de "vassa" kammarna.
Saablös FD OG900 "Aero" Cab & NG900 E85 421 hk
Impreza STI Type R -00 370 hk 460 Nm @ 1320 kg Vevlagerras!
BMW 525i Touring -95 Mit sperrdifferential
BMW 740iA -00 Highline Carbon / Individual
Det är en 900 T-16 som jag har, och 900 i kammar som jag har liggandes,så det hjälper inte och sätta i dom då?? i:n är ifrån -89 och T-16 från -88 med kat??
varför köra volvo när det finns SAAB??
MVH JOCKE. Kör 9000 T, Bytt upp mig till en 2.3FTT chippad NÖJD.....
http://www.garaget.org/?car=16431
insug är nog samma, men avgas så har i kammen lägre duration.
9-5 Aero -02
900 RWD - evighets projektet
Tvärtom, inugskammen ifrån i-motorn är snällare än turbokammen, men avgaskammen är lika!Ursprungligen postat av 900 Power
Johan Carlsson#2661
Saab 99 Turbo16 Instagram: 99turbo16
Saab 9-3 SportCombi VectorActive 2.0t BioPower-08
Tech2 med Candi finnes
[quote=Johan-99T16]Tvärtom, inugskammen ifrån i-motorn är snällare än turbokammen, men avgaskammen är lika![/quote:19h8j1m6]Ursprungligen postat av "900 Power":19h8j1m6
Självklart är det så! Vet inte vad jag yrade om
9-5 Aero -02
900 RWD - evighets projektet