Sidan 5 av 271 FörstaFörsta ... 345671555105 ... SistaSista
Resultat 81 till 100 av 5408

Ämne: GÖTEBORG - Onsdags Träffar 18:30 BK på ERIKSBERG

  1. #81
    Steg 5 RonnyOs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Alafors, GBG
    Inlägg
    5 087
    Ajfan.... Vill höra lite mer skvaller på Söndag...
    Medlem #3851 - Ronny Olofsson
    9000 Aero -96 600 hk

  2. #82
    Helt original Aero_Masses avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Bohus
    Inlägg
    920
    Medlem#
    8839
    Körde Micke och smällde kärran ??

    Hoppas att ni var såpass solidariska att ni hjälpte honom att sätta dit det blinda fanskapet som han fick väja för...

    Hmm.. verkar vara bli lite farligt såfort jag inte e där
    Röde Baronen - 2.3t SE 2001 ///Mackanized
    Black Betty - 9-5 2.0 vector 2002 ///Mackanized
    Den Sletne - 9-5 2.3 vector 2002 ///Mackanized R.I.P

  3. #83
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Göteborg/olofstorp
    Inlägg
    2 143
    Jepp micke satte bilenb i en betonggris....tyvärr så va d ebara han som såg blindstyret=(( vi andra satt där inen när de hände..

  4. #84
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Älvängen (Gbg)
    Inlägg
    203
    Ooo fasen, var det ingen som kunde styrka på att det inte var hans fel?
    Kunde inte komma idag :.( Men nu har min aero 18"!
    Den RÖDa blev GRÖN sen SVART sen SILVER och till sist SVART.. Kör numer polkaRÖD R1!

  5. #85
    Steg 5 RonnyOs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Alafors, GBG
    Inlägg
    5 087
    mums, 18" e aldrig fel.. Måste ju innebära att du har ett par 17" över till en mycket rimlig kostnad..
    Medlem #3851 - Ronny Olofsson
    9000 Aero -96 600 hk

  6. #86
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Älvängen (Gbg)
    Inlägg
    203
    Jajje men!
    Den RÖDa blev GRÖN sen SVART sen SILVER och till sist SVART.. Kör numer polkaRÖD R1!

  7. #87
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mölndal
    Inlägg
    461
    Medlem#
    10088
    Tex9k: Om du kommer i morgon så har jag med mig ett kartprogram. Det ingår även sjökort, varberg till norska gränsen. Vill ej dela ut det på DC då det kan vara lite känsligt.

    Hehe, allt för att få skaran att växa.
    Claes Myhrman
    Assumption is the mother of all fuckups

  8. #88
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Göteborg/olofstorp
    Inlägg
    2 143
    Citat Ursprungligen postat av mammon
    Tex9k: Om du kommer i morgon så har jag med mig ett kartprogram. Det ingår även sjökort, varberg till norska gränsen. Vill ej dela ut det på DC då det kan vara lite känsligt.

    Hehe, allt för att få skaran att växa.
    hehhe du skyr inga medel

  9. #89
    Steg 5 RonnyOs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Alafors, GBG
    Inlägg
    5 087
    Har sett fram emot att komma på Onsdag, de va ju ett tag sen... Men det vill sig inte riktigt..

    Bila mi har en tendens att spika på höga varv, så därför ska ja upp till Johnny o få den ordentligt mappad. Och nu visade det sig att Onsdag passar honnom bäst..

    Aja, It's for a greater good.... :\
    Medlem #3851 - Ronny Olofsson
    9000 Aero -96 600 hk

  10. #90
    Helt original Aero_Masses avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Bohus
    Inlägg
    920
    Medlem#
    8839
    Jag kommer på Onsdag..... *ler lite hemlighetsfullt*
    Röde Baronen - 2.3t SE 2001 ///Mackanized
    Black Betty - 9-5 2.0 vector 2002 ///Mackanized
    Den Sletne - 9-5 2.3 vector 2002 ///Mackanized R.I.P

  11. #91
    Steg 5
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Ytterby, Kungälv
    Inlägg
    5 550
    Medlem#
    829
    Jag har en svag aning om att det finns några nya kilon aluminium som Aero_Masse vill visa för oss andra dräglande på onsdag?? Jag får la sätta på min nätgrill då
    /M.Krantz no.829 ..
    Kör med-9³ SC 2.0t BP -08 .. Glider med-9³ Aero Cab -00 .. Parkerad-9³ Aero Salomon Ed. -02
    RIP-9000 Aero -97 .. Stulen och inlöst-ng900 -96 SET CAB

  12. #92
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Göteborg/olofstorp
    Inlägg
    2 143
    Citat Ursprungligen postat av Aero_Masse
    Jag kommer på Onsdag..... *ler lite hemlighetsfullt*
    SKa bli kul o se 18" fälgarna masse för precis som krantz så tror ja att de e dem du vill skryta med

  13. #93
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 998
    Jag tycker fortfarande att STCS träffen ska flyttas till McD i Mölndal... TPC och Nordic Audi och Göta Racing+ en hög me jänkarklubbar har träff där varje onsdag.. Varför inte ha SAAB-träffen där också? Ju fler bilar och folk destå roligare, eller hur?

    http://www.turboperformanceclub.com/php ... hp?t=55252

  14. #94
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mölndal
    Inlägg
    461
    Medlem#
    10088
    Bäste Erick,

    Jag har varit på en träff med göta racing och dom andra. Jag måste säga att jag inte var imponerad. Det kändes mera som en ungdomsgård. Inte så att jag har något emot volvo-, audi- eller några andra förare. Men jag trivs nog bättre med enbart saab ägare.

    Fast om en majoritet av oss vill flytta till träffarna till hordal (mölndal) så ska jag inte vara sådan. Det är ju klart närmare för mig, och snart även för masse.
    Claes Myhrman
    Assumption is the mother of all fuckups

  15. #95
    Helt original Aero_Masses avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Bohus
    Inlägg
    920
    Medlem#
    8839
    Håller med Mammon lite där... speciellt med att det blir närmare.. Men som sagt.. alla är ju välkomna dit så min röst ligger för att vi kör vår egen träff helt enkelt men däremot finns det ju inget förbud mot att välja å köra dit å våldgästa lite då och då...

    Vi har ju fått en inbjudan som är stående redan så..

    Har en tendens att bli märkesrelaterat, och diverse "min bil e mycket bättre än din eftersom min e en volvo, audi, saab eller cheva" and who needs that shit ?

    Vågar sticka ut hakan och säga att idag så finns det inga dåliga bilar på marknaden, utan det är mer fråga om personlig smak...
    Röde Baronen - 2.3t SE 2001 ///Mackanized
    Black Betty - 9-5 2.0 vector 2002 ///Mackanized
    Den Sletne - 9-5 2.3 vector 2002 ///Mackanized R.I.P

  16. #96
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 998
    Citat Ursprungligen postat av Aero_Masse
    Håller med Mammon lite där... speciellt med att det blir närmare.. Men som sagt.. alla är ju välkomna dit så min röst ligger för att vi kör vår egen träff helt enkelt men däremot finns det ju inget förbud mot att välja å köra dit å våldgästa lite då och då...

    Vi har ju fått en inbjudan som är stående redan så..

    Har en tendens att bli märkesrelaterat, och diverse "min bil e mycket bättre än din eftersom min e en volvo, audi, saab eller cheva" and who needs that shit ?

    Vågar sticka ut hakan och säga att idag så finns det inga dåliga bilar på marknaden, utan det är mer fråga om personlig smak...
    Kan ju tillägga att audi killen som e kaxig som fan är jäkligt schyst och trevlig att snacka med när man bekantat sej lite me han..
    Men visst som mammon säger, ungdomsgård? jag trivs ju på sådana

  17. #97
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Göteborg/olofstorp
    Inlägg
    2 143
    Citat Ursprungligen postat av mammon
    Bäste Erick,

    Jag har varit på en träff med göta racing och dom andra. Jag måste säga att jag inte var imponerad. Det kändes mera som en ungdomsgård. Inte så att jag har något emot volvo-, audi- eller några andra förare. Men jag trivs nog bättre med enbart saab ägare.

    Fast om en majoritet av oss vill flytta till träffarna till hordal (mölndal) så ska jag inte vara sådan. Det är ju klart närmare för mig, och snart även för masse.
    Tänka sig ja misstänkte att ditt svar skulle se ut så claes) ja tycker inte vi lägger den i mölndal tänk på dne fattiga studenten..de e rätt långt redan som de e till backaplan

  18. #98
    Steg 5
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Ytterby, Kungälv
    Inlägg
    5 550
    Medlem#
    829
    hmm .. känns som om att Backaplan funkar bra .. dessutom då har BK goare burgers. Man tröttnar på McD när det ligger 100m från kontoret .. blir en och annan frukost och även lunch på det stället. Gott med lite variation så att man inte får sjöbrygg (stavas).

    Konstigt är att denna kille som HELA tiden klagar på att det inte finns några pengar att åka till BK på Backaplan ändå verkar ha pengar att ta sig till McD i Mölndal ..
    /M.Krantz no.829 ..
    Kör med-9³ SC 2.0t BP -08 .. Glider med-9³ Aero Cab -00 .. Parkerad-9³ Aero Salomon Ed. -02
    RIP-9000 Aero -97 .. Stulen och inlöst-ng900 -96 SET CAB

  19. #99
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Göteborg/olofstorp
    Inlägg
    2 143
    Citat Ursprungligen postat av Krantz
    hmm .. känns som om att Backaplan funkar bra .. dessutom då har BK goare burgers. Man tröttnar på McD när det ligger 100m från kontoret .. blir en och annan frukost och även lunch på det stället. Gott med lite variation så att man inte får sjöbrygg (stavas).

    Konstigt är att denna kille som HELA tiden klagar på att det inte finns några pengar att åka till BK på Backaplan ändå verkar ha pengar att ta sig till McD i Mölndal ..
    Hahahahaha..jo ja håller med stanna kvar på Backaplan de funkar bäst o goaste maten dessutom

  20. #100
    Steg 5 RonnyOs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Alafors, GBG
    Inlägg
    5 087
    Min röst ligger oxo på att vår borg fortfarande ska va BK på backaplan. Men jag åker, som Masse säger, gärna o tittar till grabbarna i Mölndal lite då o då. Har fått känslan att dom inte har något emot ett rejs eller två. o de e lite av min grej... I LUUUVE it! brum brum..
    Medlem #3851 - Ronny Olofsson
    9000 Aero -96 600 hk

Liknande ämnen

  1. BORÅS - Onsdags Träffar 19:30 på BK vid Ica Maxi
    Av Krantz i forum Göteborg med omnejd
    Svar: 3219
    Senaste inlägg: 2017-04-27, 21:26
  2. Träffar med Saab Gothia, Göteborg 2014‏
    Av tornros i forum Göteborg med omnejd
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2014-08-13, 10:54
  3. Onsdags Träff i Lidköping
    Av SRD i forum Fyrstad/Skaraborgsregionen
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-08-12, 00:15
  4. nordic i onsdags!
    Av ski4fun i forum Allmänt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 11:42

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •