Uppdaterar här...

Motor

topp
Mira fräst korttopp
Np fjädrar
Smidda mekaniska tryckare
Ställbara kamdrev
Trollspeed special kam


Bottendel
Oljekylda kolvar
Smidda kolvar
balanserad vevaxel med remskiva
Viktade och lättade stakar
oringat block


Övrigt drivlina och motor
Insug: Egenbyggd korttoppsinsug med fullradietrattar, special fuelrail
Grenrör: Jesus grenrör, uttag för mottryck och special labyrint fläns
Vacumanslutningar: Special slanganslutningar på insug
Svänghul: 240mm
Koppling: 9000 aero, 240mm lammell 228mm plattan
Tändstift: BCR8ES
IC: Hel Alu IC 600*300*76
AV: TurboXS atmosfärisk
Vxl: 4vxl med stållock
Vxl2: 4vxl rakskuren rallylåda med oljekylning
Turbo: Garret T04E trim 57 Kullagrad, AR. 50 kompressor AR. 63 avgas



Chassie

Bromsar
Brembo ok fram fram
Slitzade och ventilerade skivor fram
9-5 bromsar bak
Borrade Tarox skivor bak
Tarox belägg bak och fram
Stålomspunna slangar
handbroms bak


Hjulupphängning
Endast Nylonbussningar fram
Ställbar camber och caster med schims
9000 bussningar bak på krängningshämmare
5 bultat 9-5nav fram och bak


Hjul
R-däck medium fram
R-däck soft bak
16" 9-5 alufälg á 6,5kg


Styrsystem
Siemens 630cc deka spridare
Trionic 5, äntligen bestämt!
Walbro GSS341 255LPH bränslepump


Avgassytem
3" hela vägen med en ljuddämpare
Special downpipe som går frammåt istället för bakåt


Exteriör
Heggen front, ska lackas i bilens färg
Original ankbad bak
Original Aerokjolpacket, ska lackas i bilens färg


Interiör
Special spakställ med titankula
Batteriet flyttat bak
Original Aero inredning med taklucka(kommer ändras)


har säkert glömt några grejer.. behöver nu garageplats att hålla till på..