Efter mycket kval så kom jag tillslut fram till att mitt liv inte var fullbordat utan att jag trimmade min nyvarande ögonsten "lite"

Det tog ett bra tag innan jag vande mig vid effekten i bilen, men för några veckor sedan insåg jag att för o kunna vara kung bland mina pendlarvänner så ville jag ha lite mer kraft i omkörningarna på väg till jobbet på mornarna.

Så för att både jag o chefen på jobbet skulle bli nöjda över att jag kom i tid så kom idag paketet från Nordic med snabb service & ett nästan förvånade gott bemötande från Magnus är de inte konstigt att man blir nöjd!

Fast jag inte får min 3" dp & rejskatt förr än i veckan så var ja bara tvungen att prova boxen i bilen lite Nu sitter det enbart 3" avgas efter katten. Man fick ha överseende med att den inte riktigt orkade hålla trycket.

Detta innebar peak på 1,5bar för att snabbt sjunka till 1,1bar vilket jag antar är fullt normalt när det blir lite mycket värme så wg:n inte riktigt orkar hålla emot.

Men 100-150 på 4,9sek med dessa negativa förutsättningar är väl ändå inte fel? Steget är ett lite extra påställt steg3!

Har någon möjlighet att lägga ut filmen jag spelade in på 100-150 så kunde de ju va trevligt också, om någon är intresserad