Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Vad kan man ge för en 9000 ltt?

  1. #1

    Vad kan man ge för en 9000 ltt?

    Hej var och tittade på en bil idag, en 9000 ltt -94 hade börjat kommit "rostbubblor" nere vid dörrar och bagagelucka, bilen har gått lite drygt 20k mil, trasig AC, Elhissar bak urfunktio, verkade annars vara relativt välvårdad och fungerande...

    Vad tycker ni ärligt man kan ge för en sådan bil??
    9000 Ltt -94

  2. #2
    Steg 4
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Ljusdal
    Inlägg
    4 734
    15-20
    Massa saab turbo på gården
    STCS#1409

  3. #3
    Det var det ja tänkte också, man kan ju inte vänta sig mer än vad man ealar för, men var lite osäker eftersom ja är ny på det här med saab
    9000 Ltt -94

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Danderyd
    Inlägg
    420
    Vad har den för utrustning i övrigt? Färg? Inte helt irrelevanta saker i sammanhanget.
    Vad har säljaren begärt för bilen?

    MVH
    Carl

  5. #5
    Vet inte om det är någon speciell utrustning, den är röd, den har skinklädsel, "nästan" elhissar runtom, abs, airbag förarsida, centrallås, stöldlarm, stolsvärme fram,elspeglar,+ att det följde med 8 orig alu fälgar.,

    finns ju fel med har hört att det gör det på dom flesta av dessa bilar

    Han begärde 25 i annnosen
    är den värd 20k?
    9000 Ltt -94

  6. #6
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Danderyd
    Inlägg
    420
    Finns bilen i Sundsvall?

  7. #7
    ja det gör den
    9000 Ltt -94

  8. #8
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Danderyd
    Inlägg
    420
    Ok. Det är en kompis till mig som äger den bilen. Jag har bara åkt med den ett fåtal gånger och då gick den bra. Jag vet dessutom att han har varit nöjd med den. Får du den bilen för 20000 så är det ett helt ok köp. Men som du ser så har den en original laddtrycksmätare, vilket en standard LTT inte har. Han kan säkert förse dig med lite elakare programvara om du ber snällt.

  9. #9
    Haha, jo det är ju din kompis bil så Han ville inte bli av med den för 20 men han föreslog att ja skulle lägga till en slant å få med värre programvara, däremot visste han inte vad det var för nå så ja vet inte om man sätter in något som man inte vet va det är lr??
    Menar du att den gått med annan programvara förut lr??, eftersom den inte hade original laddtrycksmätare??
    9000 Ltt -94

  10. #10
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 422
    Medlem#
    3020
    Lånar tråden.

    Om det är en -95:a ltt CSE med aero aggregat och program, samt skinn och aerons dörrsidor i beiget, samt Aerons/a50 utseende och aero fälgar. Drygt 28k mil och allt fungerande. Färgen är Aubergine.

    Racekisse och system från Nordic samt även sänkt med nordics sänkningssats.

    Vad kan en sådan vara värd?
    Drömmer om att ha 5 st entuiastbilar.
    1 st viggencab, 1 st 9000 Aero, 1 st 9-5 Aero
    2 st og900 cab

  11. #11
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Danderyd
    Inlägg
    420
    Citat Ursprungligen postat av koffsson
    Menar du att den gått med annan programvara förut lr??, eftersom den inte hade original laddtrycksmätare??
    Som jag minns den bilen hade den en original laddtrycksmätare monterad. Den syns ju även på bilderna på blocket.
    Jag har för mig att den bilen gick med 200 hästars programvara, men jag är långt ifrån säker på min sak. Kan blanda ihop den med någon annan också.

    MVH
    Carl

  12. #12
    ok, så det finns ingen förklaring till en annan laddtrycksmätare alltså?
    Ska prata med honom till veckan och höra va det var för programvara så får ja se hur det blir .,, tacck för hjälpen iaf
    9000 Ltt -94

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •