Tjena har fortfarande problem med mitt laddtryck i min og900T16 -91,
har haft frågan uppe förut och sökt mig fram men får aldrig något vettigt svar, från någon eller någon firma..

Problemet:

när man drar igång tändningen så börjar magnetventilen knacka (högt!) vilket ska vara normalt säger en del, efter en stund så slutar den knacka, sen startar man bilen o då börjar den knacka högt o konstant tills man stänger av bilen, även när man kör så knackar den,
trycker man på bromsen så slutar den knacka, vad jag förstått ska väl apc boxen sänka laddtrycket vid inbromsning eller liknande,

bilen går konstant på GLT när allt detta håller på så,
jag har provat o koppla från slangen mellan wastegate o MV o då laddar den som tusan, jag har provat o bytt Knacksensor,APC,MV utan resultat,
kollat alla vacumslangar och rör allt ser schysst ut,
har även prova o koppla förbi tryckvakten som sitter under ratten
men vart ingen skillnad där heller,

nånting jag tänkte på var när jag skruva dit knacksensorn så märkte jag ju upp när jag skruva bort den gamla, så den borde sitta schysst drog med momentnyckeln oxå, jag har även provat o ta jordkabeln från magnetventilen o provat o jorda nån annanstans då mina famlysen började få dålig jord nere vid kylarbalken antog att MV oxå va jordad där eller går båda kablrna till APC boxen?

någon vänlig stjäl här som skulle kunna komma med tips eller kanske rentutav lösning på mitt problem så vore det guld värt hade jag vart miljonär kunde jag nästa skicka ner ett par tusen till den som kan lösa detta hehe

Tacksam för svar!