https://www.blocket.se/vi/87118651.htm
En -01 9-5 som inte rullat speciellt långt
https://www.blocket.se/vi/87118651.htm
En -01 9-5 som inte rullat speciellt långt
9-3 Aero V6 - 06, 9-5 Aero - 05, 9-3 Vector - 04
Dags att importera från USA?
https://bringatrailer.com/listing/1969-saab-96-2/
Och med wössner oxå så kolvproblemet är åtgärdar. Verkar vara ett bra köp ser fin ut i karossen oxå
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=156575849
That kjolpaket
Bruksbilen 9-5 2.3t SE SC -04.
9³ Aero SS -03, 9³ Aero Coupé -02, 900T16 Cab -89 & 900T8 -85 på garaget.org || Tech 2
Var det inte den där som gick för 250k på en auktion då 2017? Typ Tradera eller nått?
9³ Aero SS -03, 9³ Aero Coupé -02, 900T16 Cab -89 & 900T8 -85 på garaget.org || Tech 2
Också från Toveksauktionen, den här spårade lite i pris...
https://tovek.se/rop?itemId=417963
Var sugen på den "testburken" för gamla cruisesystemet, men kanske inte 2350:- sugen...
Senast redigerat av flaset den 2019-09-17 klockan 16:08. Anledning: Stavning...
9³ Aero SS -03, 9³ Aero Coupé -02, 900T16 Cab -89 & 900T8 -85 på garaget.org || Tech 2
Vem hånken betalar den typen av pengar för gammalt skrot? Finns ju knappt några bilar kvar att ens testa om utrustningen funkar, ännu mindre hitta någon med ett fel att avhjälpa...
Den kan man åtminstone motivera med att testinstrumenten är svåra att hitta någon annanstans, men den här är bara bisarr: https://tovek.se/rop?itemId=418143
En ny pirat Tech2:a via aliexpress kostar hälften och har åtminstone runt-hörnet-garanti.
9-5 2.3t SC 2005
9-5 2.3t SC 2000, 60000+ mil
9000 CSE 2.3T -93
9000 CSE 2.3t -96
Original lär inte levereras med lösa etiketter... Knappast någon tvekan om att det är pirat. Alla utom 2 av dem var garanterat pirat, bara dessa två var inte uppenbart pirat:
https://tovek.se/rop?itemId=418142
https://tovek.se/rop?itemId=418151
Det betyder inta att jag tror att det är original, bara att jag inte uppenbart kan peka ut dem som pirat.
9-5 2.3t SC 2005
9-5 2.3t SC 2000, 60000+ mil
9000 CSE 2.3T -93
9000 CSE 2.3t -96
Hmm, det kostar att vara okunnig.
9-3 Aero 2000, 9-3 Aero SS 2005, BMW R1100RS 1993, tidigare 9000 CDi 1989, 900i 1985, 96 V4 1972
De flesta tror nog att "märkesverkstäder" använder original Tech2. Men så är ju inte fallet i alla lägen. Jag vet en SAAB märkesverkstad som inte ville betala de ca 50kkr som T2 kostar & köpte "kina kloner" när originalen pajade eller slets ut. Som de sade, de kunde ju köpa "10st" för priset av en original & de hade ju original kablage & minneskort.
Fast hugaligen för att försöka programmera/uppdatera en ng9-3 03-06 med en Pirat-TECH2! Med tanke på hur skakigt det är ändå så skulle jag verkligen inte vilja behöva vara orolig för om kinakopian kommer klara det eller balla ur och sabba hela bilen!
9³ Aero SS -03, 9³ Aero Coupé -02, 900T16 Cab -89 & 900T8 -85 på garaget.org || Tech 2
Haha!
Ja, jo, men jag tror inte så många verkstäder sitter och pillar mjukvaror med Trionic Suite och säljer som original
Läskigt att tänka sig att en verkstad skulle köra med en kinakopia av TECH2 för att köra SPS, det kan ju sluta dyrt det...