Köpte denna igår i Örebro. Verkade vara väl servad varje år med kvitton på hur mycket som helst.
Dock önskar jag lite smalare däck då den upplevdes lite spårkänslig. 245 bak och 235 fram.
Köpte denna igår i Örebro. Verkade vara väl servad varje år med kvitton på hur mycket som helst.
Dock önskar jag lite smalare däck då den upplevdes lite spårkänslig. 245 bak och 235 fram.
Den där färgen är skitfin på den modellen 9-5.
Mvh Johan
93 Aero Coupé -00 • 93X BioPower XWD -10
Tidigare: 99 GL -84 • 9000 Aero -96 • 93 Aero XWD SC -08 • 95 Aero SC -06 • 93 2.0t Linear SC -06 • 93 Turbo X SC
Verkligen!
- - - Uppdaterad - - -
Tja, beg hjul till 9-5 finns det gott om att köpa, om du hellre vill ha andra fälgar. Annars är det ju lite surt att skrota bra däck med bra mönster kvar. Men är det "nåt kina-skit" är det snarare en bra idé!
§9974§90081§900086§9503†9502§9502*900095*9304*9509*9509CarbonGrey,CosmicBlue,LaserRed,LeMansBlå,Odoardogrå,Silver,Svart,WhiteAero4Arc2Biopower3Griffin2CC2Turbo2Vector2
Tycker alltid det är roligt att slöa runt på Coparts.
Här är en Viggen som gjort sitt:
https://www.copart.com/lot/30455578/Photos
Snyft, det såg ju inte så himla illa it, kanske sne bakaxel. 5-dörrars Viggen är ju inte jättevanliga. Såg ju annars fin ut.
Sletet förarsäte, annars såg inredningen fin ut. Min farsa var över till LA back in the day och tog med sig en container hem med godsaker varje gång. Men hur tar man sig till Denver OT: Visste inte att Viggen hade egna ventilkåpor.
Bruksbilen 9-5 2.3t SE SC -04.
lågt pris pga CIM modulen, det är ju numera ett std fel som inte kostar så stora slantar
NG 9-3 SC 1,8t 06:a Snikutröstad "Linear" Maptun steg 1
https://www.blocket.se/vasternorrlan...8.htm?ca=4&w=2
Svettigt pris?
Saab 9-5 Aero MY00
Hade varit kul att se vad han får. Den jag har i garaget har ju mindre än 20kmil på mätaren.
Såg fin ut. Och inte "Uppgraderad" som säljaren skriver.
Börjar bli ont om sådana. (Jag fasar för vad som händer om jag skulle
hitta en fullsmetad OG 9-3 Coupé med lucka, skinn, automat osv...)
fd. STCS 262
99GL, 900EMS, 2 x 900 T8, 2 x 9000 T16, NG 900T, 9-5 2.3t, 9-5 Aero, 9-5 3.0 V6 + diverse annat.
Saab 900i 2.0 TurboLyx (128hk) -91
https://www.blocket.se/kronoberg/Saa...__79057796.htm
TurboLyx var en ny variant... lär vara hyfsat unik...
9-3 SS 2.0t Vector -03
9-3 SC 2.0t Aero Biopower -09
Pfft, en helt vanlig i16 med tråk-automaten. Samlarobjekt, my ass. Kanske om 20 år.
Snik-Plysch-klädseln är så tråkig, blir troligen aldrig samlarobjekt. Turbo utan turbo? Lurar det någon? Skulle inte tro det. Rost verkar det finnas som vanligt.
9-3 Aero 2000, 9-3 Aero SS 2005, BMW R1100RS 1993, tidigare 9000 CDi 1989, 900i 1985, 96 V4 1972
Och ingen komplicerad elektronik utan istället rejäla tidstypiska premiumvevar till fönstren. Antagligen så utomordentligt tråkig att den är ett unikt samlarobjekt av det skälet. . . Om 150år typ..
§9974§90081§900086§9503†9502§9502*900095*9304*9509*9509CarbonGrey,CosmicBlue,LaserRed,LeMansBlå,Odoardogrå,Silver,Svart,WhiteAero4Arc2Biopower3Griffin2CC2Turbo2Vector2
Den kan vara ett utmärkt debatinlägg att hålla framför näsan på de som säger att det var bättre förr
Mvh Johan
93 Aero Coupé -00 • 93X BioPower XWD -10
Tidigare: 99 GL -84 • 9000 Aero -96 • 93 Aero XWD SC -08 • 95 Aero SC -06 • 93 2.0t Linear SC -06 • 93 Turbo X SC
Speciellt när det gäller bilar var nog de flesta gamla skroth... hm... entusiastbilar bättre förr. Naturligtvis med ett och annat lysande undantag.
§9974§90081§900086§9503†9502§9502*900095*9304*9509*9509CarbonGrey,CosmicBlue,LaserRed,LeMansBlå,Odoardogrå,Silver,Svart,WhiteAero4Arc2Biopower3Griffin2CC2Turbo2Vector2
det var bättre förr, då dessa pärlor var nya, synd att automaterna är halvsega, men för cityåka är det rätt schysst