Tcarlsson har naturligtvis rätt. Jag minns från dom OG900 jag ägt att det första man måste göra efter köpet var att åka förbi en biltillbehörsaffär och skaffa några hinkar med rostskyddsmassa i olika "kletigheter". Därefter börja med att slita loss gummilisten längst ner i dörrarna och riva bort sönderrostade nitar. Ta bort dörrklädslarna och smeta rostskydd längst ner. Nästa steg var främre och bakre hjulhuskantena mot skärmarna. Dra loss kantlisten och leta rost. Hjulhusen behövde oftast ett lager "Hagmanit" (glasfiberarmerad rostskyddsmassa (Finns den fortfarande?)). Jag brukade åka till OK's "Gör-Det-Själv" för att kleta bottenplattan. Det var nog därför dom förbjöd sådant samt svetsarbeten efter några år... Det brukade gå några dagar varje semesterperiod. Köpet vägde sedan åtskilliga kilo mer och passagerarutrymmet luktade bitumen flera veckor efteråt.
Ja...nä... nog bäst att vandra vidare...